Начало Партньори Контакти Поверителност English

8-мо издание

Конкурс Наградите на БАИТ за 2018 г.

Кандидатствай

Участници

Начало » Участници» Младежка награда

Младежка награда

Бургаски Свободен Университет https://www.bfu.bg

Бургаски Свободен Университет

Екип студенти от Центъра по информатика и технически науки при Бургаски свободен университет в състав: Божидар Божков, Димитър Томов, Богдана Янева и Зорница Николова с научен ръководител доц. д-р Димитър Минчев, разработиха уникален проект предназначен за ученици и свързан с възможността за игрово обучение в средните училища.
Проектът Binarius има за цел учащите да развиват познавателните си способности. Той се фокусира върху възприятието, мисленето и вземането на решение на дадения проблем, свързан с преобразуването на бройни системи, като прави учебния процес забавен и продуктивен. Създадената програмна реализация е една добра възможност за подпомагане на учащите при утвърждаване на получените знания в областта на бройните системи и компютърните системи и технологии.
Екипът представи своята работа по време на Конференцията за студентско научно творчество в Бургаски свободен университет през месец Април 2018 година и бе отличен за разработката.
Работата на ентусиазираните студенти продължи, като проекта бе разширен с нова функционалност: игра представляваща картата на Република България, предназначена за двама играчи и целяща да ги запознае с градове и области на страната. Усъвършенстваният проект бе представен на 28 и 29 Май 2018 г. на ХАКАТОН @ БСУ с мото "ЦИФРОВИЯТ ГРАД И АЗ" и под патронажа на Комисаря по цифровата икономика и цифровото общество г-жа Мария Габриел, където бе посрещнат с огромен интерес от останалите участници и журито на конкурса, и бе отново отличен и награден.
Понастоящем прототип на устройството с разработените игри от проекта BINARIUS е посрещнат радушно и се апробира пилотно от възторжени ученици от Английска езикова гимназия „Гео Милев“ Бургас. Като екипа на проекта търси финансиране за продължаване на работата по него, както и за произвеждане на повече устройства за повече училища.
Виктор Велев, Иван Милев и Николай Станишев https://github.com/BrickText/firewall/

Виктор Велев, Иван Милев и Николай Станишев

Здравейте ние сме Виктор Велев, Иван Милев и Николай Станишев. Всички ние сме ТУЕСари, завършили и настоящи. Виктор е от 10-ти клас в ТУЕС, а Иван и Николай учат в ТУ-София.

Само през 2016 година в България 50 хиляди декара горски територии са засегнати от 437 пожара, а още 200 хиляди декара стърнища, тревни площи и обработваеми земеделски земи също са пострадали от пожари. Преките щети само от горските пожари през тази година възлизат над 6 милиона лева. Тези числа са още по ужасяващи в глобалните статистиките, особено в Америка.

Предварителното разпознаване на места където потенциално може да настъпи пожар би помогнало изключително много в борбата с пожари. Именно заради това ние създадохме FireWall - експертна система за предсказване на пожари по целия свят базирайки се на данни за времето и още повече - помощ от потребителите.

Работата на нашата система може да се раздели на три стъпки като всички стъпки са автономни, извършващи се от интелигенти Machine Learning алгоритми:
1. От къде да започнем търсенето за пожар?
Тъй като Земята е огромна няма как да анализираме абсолютно всяко едно място на планетата, ще ни отнеме години. Именно заради това използваме исторически данни на НАСА за предишни пожари и на базата на тези данни ние извършваме клъстеризация и така намираме най-потенциалните места за възникването на нов пожар.

2. Каква е вероятността да възникне пожар?
След като сме определи географските координати на местата където потенциално може да възникне пожар идва времето да определим каква всъщност е вероятността за пожар на това място. За тази цел събрахме данни за места където е имало пожар, а също и примери за места където няма пожар. След като форматирахме и изследвахме събраните данни избрахме подходящ самообучаващ се алгоритъм, който бе обучен върху тези данни да разпознава кога има и кога няма пожар връщайки число - вероятността да има пожар. Вече този обучен алгоритъм използваме за да предсказваме дали на даденото място ще възникне пожар.

3. Ако възникне пожар, колко площ горе-долу ще засегне? Ще бъде ли някое заселено място в опасност?
Тук отново събрахме данни за пожари и колко големи са били те. После, използвайки алгоритъм за машинно самообучени, успяхме да изкараме математически модел който успешно предсказва колко площ дадения пожар би засегнал. Още повече, след като знаем докъде дадения пожар ще се простре, можем много бързо да изпратим уведомяващо писмо до общината на застрашеното селище за да се вземат нужните мерки.

Тъй като нашата система не е перфектна, и ние го знаем, се случва да допусне грешка - да отбележи грешно място за пожар или да пропусне такова. Ето защо ние създадохме и приложение към системата - интерактивна сателитна карта, където потребители могат да съобщят или да потвърдят пожар, а и да се информират за активен пожар или да видят прогноза за пожари, предоставена от нашата система. Това наше приложение е директно свързано към системата за предсказване на пожари и това й предоставя възможността да се учи от грешките си и да се подобрява с времето.

Георги Иванов Мутафчиев, ученик в ЕГ "Акад. Л. Стоянов", Благоевград https://www.linkedin.com/in/georgi-mut/

Георги Иванов Мутафчиев, ученик  в ЕГ "Акад. Л. Стоянов", Благоевград

Казвам се Георги Мутафчиев - ученик в 12ти клас в ЕГ "Акад. Л. Стоянов", Благоевград. Занимавам се активно с дигитално предприемачество от 2 години, както и с full-stack web development . Основател съм на проекта KnnectMe - проект за дигитализирани бизнес карти /http://knnect.me/, с който спечелих националните награди "Най-добър студентски стартъп за 2018 година в България" и "Най-перспективен млад предприемач на 2018-та година" на събитието "Изгряващи звезди 2018", организирано от JA Bulgaria. KnnectMe е в активна фаза на бизнес планиране и подготовка за начално финансиране. Основният екип е изграден от 3-ма души, имащи над 30 години общ опит в предприемачеството, а зад техническата изработка на проекта стои екип от млади и мотивирани ИТ професионалисти. Основна информация за проекта KnnectMe е изразена в прикачения файл. Освен с KnnectMe се занимавам също с организирането на първия хакатон по дигитално предприемачество в България - DIGIT Festival Bansko, който се проведе за втори път през 2018-та година /http://digitfest.eu/. Събитието събира млади предприемачи от цялата страна, както и жури и ментори с богат опит от над 5 различни страни. Хакатонът цели да насочи повече млади българи към предприемачеството и да им даде полезни съвети и финансови стимули по пътя на реализацията на техните бизнес проекти. През останалото ми свободно време съм freelance web developer и разработвам уеб сайтове и приложения за български и чуждестранни компании, а от ноември 2018-та година се занимавам и със създаването на онлайн обучения на ИТ тематика за чуждестранна фирма. Президент съм на младежката организация на Slow Food in Bulgaria и се занимвам активно с планирането на проекти, имащи целта да насърчат предприемачеството в малките населени места в България, както и предприемачеството в селското стопанство. Носител съм на националните награди от журналистическия конкурс "Григор Попов 2018" /1-во място в категория радиожурналистика/ и конкурса за мултимедийна презентация на тема "България в ЕС - нашето настояще и бъдеще". Член съм на JA Alumni Club Europe, SlowFood Youth Network и Coworking Bansko. Мога да твърдя, че 2018-та година беше една от най-успешните ми години до момента и, че остава една смела предпоставка за нови успехи през 2019-та година. Наградата на БАИТ би ми донесла голяма доза мотивация да продължа да се развивам в България и да допринеса за развитието на дигиталното предприемачество в нашата страна.

Давид Станислав Мавродиев, ученик в СМГ "Пайсии Хилендарски" https://www.facebook.com/vmwarebg/

Давид Станислав Мавродиев, ученик в СМГ "Пайсии Хилендарски"

Трета поредна година Давид Мавродиев получава номинация и отново е най-младият кандидат, а и единствен участник, последователно номиниран от различни компании за „Младежка награда“. И ако в предходните издания на конкурса той получи номинация от БАИТ за проектите си, 2016г. за „е-горски“- онлайн система за подаване на сигнали за закононарушения в защитени горски територии, а 2017г. за „Геометричен свят“- обучителна компютърна игра за деца и младежи от аутистичния спектър, то за 2018 г. БАИТ ще има алтернативата да избира между три негови проекта. За 11-класника 2018 бе най-успешната в професионален план. При първата му номинация от БАИТ, той беше не само единственият, завършил всичките (Детска, Алго, Училищна и Софтуерна) общо 4 безплатни академии на Телерик и то само за 4 години, започвайки от 5 клас и приключвайки в 9 клас, но бе и с рекорда за най-малкия (издържал на 14 г. трите входни изпита) приет в Софтуерната академия и завършил успешно всичките й направления, получавайки още на 15 г. професионални сертификати за отлично представяне в уеб/мобайл и фронт-енд траковете, които постижения остават в историята на „Телерик Академия“. А при втората му, миналогодишната номинация от БАИТ, 16-годишният тогава ученик беше не само най-младият софтуерен разработчик в страната, както писаха медиите, но и единственият работещ официално в сектора от 15-годишна възраст, и то на две места, като работодателите дори бяха изпратили препоръки до БАИТ, в подкрепа на кандидатурата на ученика. Съвсем логично 2018г. донесе най-голямото признание на младежа, превръщайки го в новина, със заглавия като „Най-младият работещ в IT индустрията е българин“- https://www.dnes.bg/slideshow.php?mreporter&id=6675&pid=229731&fbclid=IwAR2j2f1HlmvooJ-Dwz9c1mfiJ1IGcO0NpfSaf8Cfp_q78ZqOljh186CWt2A, „17-годишно българче, първият нает от IT гигант“- http://www.bgnow.eu/news.php?y18&cat=2&newsid=119906&fbclid=IwAR3sqeWgtVT81wWA652REnFN7MZQ5hUTPT43RmcHGtZk_1DXYDBIdn0cdv4 и покани за интервюта от предавания на Нова ТВ, Bulgaria ON AIR, а от БНТ2, предаването за дигитална култура „Натисни F1“, изпратиха официално писмо до VMware, с молба за съгласие посоченият служител да бъде включван регулярно по дадени теми, или точният цитат е: „Експертът, на който сме се спрели е Давид Мавродиев, защото е млад, има медийни изяви и огромен потенциал, който тепърва ще развива“. Въпреки суперлативите по-негов адрес, ученикът е скромен и здраво стъпил на земята, което обяснява отказът на последвалите медийни покани, само защото предпочита не той да говори, а създаденото от него- за 2018г. то не е никак малко и по хронологичен ред е представено както следва: 1. Още 16-годишен, Март месец приключва авторския си проект за крипто валута, базирана на блокчейн технологията- https://github.com/David-Mavrodiev/DBlockchain (с .NET). 2. По същото време участва в разработвавето на сайт билдър на .NET Core- https://sitetriks.com/, в екип с Павел Павлов, Павел Христов, Калоян Костов, Павлина Драгнева и мениджър Едоардо Кадийски. 3. На 14 януари, в последния ден на номинации за наградите на БАИТ, проектът „KATRIN” или Keyboard Assisted TRaversal and INspection- плъгин за търсене и цялостно навигиране в уеб, завършен през декември 2018, беше представен на експото на VMware, спечелвайки второ място. Повече информация за разработката има налична в приложения постер, който Давид е създал за събитието, с одобрението на ментора Станимир Пеев и мениджъра Любомир Иванов, а скоро продуктът ще бъде наличен и в Chrome Web Store.

Димитър Николов, стеудент ТУ-София https://dimitarnikolov.me

Димитър Николов, стеудент ТУ-София

В днешните модерни времена на развити технологии геймърите разполагат с множество варианти да превърнат любимото си занимание в метод за изкарване на пари. Всеки от тези начини включва или полагането на доста допълнителни усилия, или изисква време и постоянство.
Компаниите, които предлагат гейминг продукти, търсят всевъзможни начини да ги разпространят и увеличат продажбите им. Инвестират в поставянето на реклами в рекламни мрежи като тази на Facebook, Google и др., подкрепят финансово събития с цел да популяризират марката си и разбира се, използват всички останали известни маркетингови стратегии. Това важи и за компаниите, които не предлагат продукти, а услуги. Главната цел на всички в това отношение е да достигнат до най-подходящата аудитория, склонна да ползва продуктите или услугите им.
На трето място ще опиша ситуацията на разработчиците на игри. Те по аналогичен начин искат да се установят на пазара. Желаят игрите им да бъдат известни, харесвани, купувани и играни от много хора. Следователно търсят възможности да достигнат до голям брой потенциални играчи. Според тяхната обратна връзка дори могат да прилагат корекции към съществуващи вече игри или да се ориентират в по-нататъшната си разработка на такива.
Казвам се Димитър Николов и в момента съм първокурсник в ТУ-София, специалност Компютърно и софтуерно инженерство. Освен с програмиране се занимавам усилено и с маркетинг и предприемачество. Като дипломна работа през 2018 г. в Технологично училище „Електронни системи“ към ТУ-София създадох единно решение на гореописаните проблеми, което нарекох „Gamegains“. Проектът представлява онлайн системата за монетизация на виртуално игрално време. По-конкретно, тя представлява модерно уеб приложение, което позволява на рекламодатели да качват рекламни материали на свои продукти и/или услуги. При изглеждането на тези реклами, потребителят-геймър има възможността да вземе процент от цената на рекламата, която рекламодателят е заплатил на администраторите на приложението. Той е по-голям, когато геймърът се е справил по-добре в определена игра. Разработчиците на игри могат да качват свои произведения в системата посредством пакетна система, разбираема за приложението.
С напредъка на уеб разработката се покачват и изискванията на потребителите. Скоростта на зареждането на един сайт може да окаже голямо влияние върху едно потребителско посещение. Всеки съвременен уеб разработчик трябва да следи последните тенденции и винаги да подобрява изживяването за потребителите чрез утвърждаващите се новости. Интерфейсът на Gamegains предразполага към отлична потребителска оценка. Зареждането на уеб приложението е с малко времетраене, а дизайнът е интуитивен, красив и приятен за окото. Отразяването на действия от игри (напр. победа или загуба), е в реално време или с минимално забавяне. Тази постоянна актуалност трябва е валидна и за всяко зареждане на данни от приложението.
От гледна точка на разработката и надграждането си, проектът предлага енкапсулация на различни функционалности, които не зависят една от друга. Самият бизнес модел е нетрадиционен поне към този момент. Могат да се прилагат бързи и драстични промени във функционалностите и дори цялостно спиране на такива.
Надявам се, че проектът ми „Gamegains“ ще привлече Вашето внимание, заради своята бизнес иновативност, липса на аналог и използването на високи уеб технологии, които тепърва навлизат в масова употреба.

Енчо Шахънов -

Енчо Шахънов

Във възрастта между 5 и 11 исках да стана член на ПСС(планинска спасителна служба). Да помагам на другите. Планината беше и пресечната точка на хобитата ми(ски, катерене, фотография). От дванадесегодишна възраст се занимавам с роботика, а преди година и половина се записах на курс Cisco CCNA. Роботиката и мрежите много ми харесаха като бъдещо личностно развитие. Реших да се пробвам в тази насока. Тогава научих, че те си имат общо название – IoT. Интернет на нещата – тоест роботика, мрежи и сигурност. Роботика – да, мрежи – да, сигурност – не съвсем. Започнах да се интересувам, да чета, да говоря с хора по тази тема и след една година мога да кажа, че имам познания в тази област.
Тук вече е време за идеята. Как се изгради тя? Четири неща. Low cost, Low power, Low consummation, High efficiency – LLLH. И така се появи “Система за локализиране на хора”. Разбира се, трябваше да се използва безжична комуникация и GPS. Lora комуникацията беше подходяща, защото изпълнява първите три символа от LLLH. Но последният – в него беше трудността. Четох за протоколи за динамично минаване на информацията. Намерих, но не и подходящ. Затова реших сам да напиша такъв. Защо се гордея с него? Защото не само работи със сто процента ефективност(четвъртия символ от LLLH), но е криптиран с метод, измислен от мен. Да, не е много сложен, но е достатъчен за да не може някой да ми подслуша мрежата.
И така, аз изградих една независима от интернет и света мрежа, с динамичен протокол,разработен от мен, защитена с алгоритъм, осъществен от мен и най- важното – приложима в реалния свят. Хубаво е, че няма нужда в края да са бедстващи хора.Крайните устройства може да са в коли, велосипеди или домашни любимци. Възможностите са много.
Защо съм подходящ за наградата? Това оставям на вас.



С уважение, Енчо Шахънов.
Технологично училище "Електронни системи"

Йордан Цветков,ученик МГ "Акад. Кирил Попов", гр. Пловдив. https://drive.google.com/file/d/1IjtsgTVVtO4swfezDwSfjyNq0Ao-LN-v/view?usp=sharing

Йордан Цветков,ученик МГ "Акад. Кирил Попов", гр. Пловдив.

Проектът представлява четирикрак робот, който отговаря на следните изисквания:
1. Предлага на максимална функционалност за възможно най-ниска себестойност;
2. Използва на език за програмиране, сходен с масово изучаваните в училище;
3. Компонентите в неговата конструкция са възможно най-достъпни;
4. Изисква минимални допълнителни компетентности, нужни за работа с установката.

Роботът използва 13 3D-принтирани части, които са лесни за сглобяване и подмяна. За изработката на структурните компоненти могат да се използват най-разпространените материали - ABS и PLA. Детайлите на краката са разработени да понижават максимално структурното напрежение върху задвижващите мотори. Разположението на краката осигурява подобрена мобилност, бързина и намален разход на енергия. благодарение на което той може да ходи и с повреден крак.

За обработване на команди и подаването на такива към моторите се използва микроконтролер Arduino UNO. Този модел развойна платка се програмира на модифицирана версия на С++, който е най-разпространеният език за програмиране в българските гимназии. Главната разлика между този програмен език и С++ е в допълнителните команди за работа със сензори. Роботът може да се контролира с клавиатура чрез свързване на serial communication програма към платката или с инфрачервено дистанционно управление чрез IR приемник.

Софтуерният компонент на проекта се дели на две части, първата от които е Arduino библиотеката Robot, разработена с цел улесняване програмирането на установката. Тя се състои от най-важните функции за движение, като например ходене напред и назад, завиване, бутане на обекти от своя път и махане с "ръка".

За оптимизиране на функцията за ходене при различни условия е създаден симулационен модел в програмата за проектиране на роботи V-REP. Той е базиран на характеристиките на робота като тегло, зони на контакт със земята, максимален приложим въртящ момент на моторите и други. Този модел се свързва с MATLAB чрез remote API връзка и чрез генетичен алгоритъм роботът създава оптимизирани походки с параметри, зависещи от fitness функцията.
Повечето методи за генериране на стабилна походка изискват твърде много компютърни ресурси и време за да са лесно приложими заради големия брой променливи, изискващи голяма популация на поколение. Чрез разработения алгоритъм променливите са само 5 и в резултат е възможно използването му в системи с ограничени спецификации.

Благодарение на приложените оптимизации роботът може да се предлага на цена между 175 и 225 лв. Тази цена е около два пъти по-ниска от тази на най-достъпните подобни установки, като в сравнение с тях този робот предлага по-богата функционалност.

В поле "Уеб сайт" е прикачен пълният проект и приложените демонстрации на функционалността на робота към него.

Проектът е изработен от Йордан Цветков, ученик от 11 клас в МГ "Акад. Кирил Попов", гр. Пловдив.
Изходният код, цялостната конфигурация и 3Д- принтираните части са разработени от автора.

Николай Станишев, ТУ-София https://www.linkedin.com/in/nikolay-stanishev/

Николай Станишев, ТУ-София

Аз съм Николай Станишев. В момента съм първи курс в ТУ-София и уча Компютърно и софтуено инженерство. Миналата година завърших специалността Системно програмиране в Технологично Училище "Електрнни системи" към ТУ-София с отличен успех. В момета успявам да съвместявам моето образование в Техническият университет с работата ми, която е по специалноста, която учих в училище и тази, която уча в момента в университета - Програмист.
През изминалите няколко години, развих много проекти, част от които сам, а друга част в екип. Част от тези проекти бяха свързани с училището ми, а други с различни състезания.
Проектът, който искам да предложа към моята кандидатура е дипломната ми работа за Технологично Училище "Електрнни системи" към ТУ-София - Aovek. Защита на моята дипломна работа мина през месец юни миналата година и оценката, с която я защитих беше отлична. Този проект представлява система, която изработва снимка без хора от статичен видеоклип, като изготвената снимка е само на фона (без хората). Приложението на тази система може да бъде за изготвянето на снимки на много посещавани забележителности, около които непрекъснато има хора.
Процесът на изготвяне на снимка, започва с предоставянето на видеоклип от потребителя през интернет приложение. Този видеоклип бива изпратен на логиката на приложението, която обработва видеоклипа с помоща на машинно самообучение, което представлява изкуствен интелект. След като бъде обработен видеоклипа до готова снимка, тя бива изпратена на потребителя, който може да я изтегли или да я сподели в социалните мрежи.
Приложените от мен файлове са логото на приложението и документацията на дипломната ми работа.
Добавям и линк към моето хранилище на кода на този проект: https://github.com/nikolaystanishev/remove_4ovek и линк към презентацията на проекта: https://docs.google.com/presentation/d/1PmBTftKNmYDm2AV_bp8Hri4ZWjlVp68laC46-X0wCOY/edit?usp=sharing

отбор "Peper" - Peper Analysis https://github.com/VIVelev/Peper-Analysis

отбор "Peper" - Peper Analysis

Ние сме отбор "Peper", съставен от ученици от 12-ти и 10-ти клас в Технологично училище „Електронни системи“ (ТУЕС) към Технически университет – София, а именно Виктор Велев, Владислав Георгиев, Калоян Маджунов, Мартин Дацев, Петър Милев и Телерик Арсов. Ние реализирахме приложението “Peper Analysis”, което позволява на туристи да намерят подходящо място за настаняване в София, като търсят по различни субективни критерии и получават резултати на базата на над 25 хиляди ревюта от уебсайтовете Airbnb и TripAdvisor.

Главният проблем, който искахме да решим, е трудната ориентация и намирането на място за престой на туристите в София. Решението, което предоставяме, е приложение, правещо бърз и удобен за потребителя анализ на кварталите в София под формата на топлинна карта (heat map).

В “Peper Analysis” има карта на София, търсачка и различни филтри, чрез които може да се показва гъстотата на населението, къде има най-много спортни съоръжения и това колко са били щастливи посетителите по квартали в града. Има опция за смяна на изгледа на картата – например смяна на цветовете на топлинната карта за хора с увредено зрение. Когато се въведе дума или израз на английски език в търсачката, например „най-чист квартал“, след кратко време ще се направи топлинна карта на столицата, която ще се оцвети в три различни цвята, показващи кварталите от най-чисти до най-мръсни според ревюта за София в Airbnb и TripAdvisor. По този начин туристът може да си хареса квартал на базата на неговите предпочитания.

За реализирането на приложението първо събрахме достатъчно данни под формата на ревюта чрез уеб извличане (web scraping) – техника, използвана за извличане на големи количества данни от интернет страници. След това правим sentiment анализ на придобитите данни. Чрез topic modelling извличаме както главни теми и ключови думи от дадено ревю, така и самият смисъл на въведеното от потребителя. Чрез word embedding конвертираме въведеното от потребителя в смислови вектори, чрез които намираме синоними и близки по значение думи, за да може да извлечем колкото се може повече резултати. По този начин се показва топлинна карта за кварталите, която точно отговаря на смисъла на въведените критерии от потребителя. Също така взимаме информация за кварталите не само от това дали те са с положителна или отрицателна оценка, но и от детайли като например как са се чувствали посетителите, колко е чист, тих или зелен кварталът. Резултатът, който искахме да постигнем, е да предложим на туриста услуга като от личен виртуален асистент, който прочита всички ревюта и прави анализ на кварталите в София на база на въведените от туриста критерии.

Наборът от технологиите, които използвахме, е разнообразен. Използвахме Selenium за web scraping на ревютата, NLTK (Natural Language Toolkit) за тяхното анализиране, TextBlob за sentiment анализ на всяко едно ревю, като по този начин се оценява даден квартал според неговия среден sentiment, GloVe – Stanford NLP, която ни позволява да правим word embedding.

В бъдеще бихме искали да подобрим приложението, като използваме данни от повече източници и разширим мащаба му не само за София, но и за цялата страна.

Новини

28.02.2019

Известни са победителите в конкурса „Наградите на БАИТ“ за 2018 г.

Церемонията по награждаване на победителите се проведе с участието на Президента на Република България Румен Радев     На официална церемония вчера бяха отличени победителите в...

11.02.2019

Известни са номинираните в отделните категории от конкурса „Наградите на БАИТ“ за 2018 г.

Церемонията по награждаване на победителите ще се проведе под патронажа на Президента на Република България Румен Радев   До крайния срок за регистрация в конкурса „Наградите на...

15.01.2019

120 кандидатури бяха подадени в конкурса „Наградите на БАИТ” за 2018 г.

120 регистрации от 97 личности, компании и институции бяха направени в конкурса  „Наградите на БАИТ“ за 2018 г. до крайния срок за регистрация 24.00 ч. на 14 януари....

 

Златен спонсор

А1 България

Сребърен спонсор

Datecs B-Trust by Borica Unicredit Bulbank СуперХостинг.БГ Polycomp

Бронзов спонсор

Ciela Norma Индустриален и логистичен парк - Бургас Солитрон България Sofia Airport Center

Партньори

БЪЛГАРСКА ТЕЛЕГРАФНА АГЕНЦИЯ БНР Българска национална телевизия TechNews ICT Media Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия Национално сдружение на общините в Република България Eleven ПРЕДПРИЕМАЧ b2b Media Sofia Tech Park Национален център за безопасен интернет Innovation Starter JA Bulgaria LaunchHub Smartnews Newbusiness.bg Pixelmedia.bg Bulgarian Startup Association