Начало » Участници» STARTUP Компания
"Момсанити" АД | https://momsanity.health/ |
---|---|
Изпълнител на проекта"Момсанити" АД |
|
“Momsanity" е стартъп за дигиталното психично здраве. Целта ни е да разработим дигитална терапия за следродилна депресия. В апликацията ще бъдат интегрирани дигитални биомаркери. Ще разчитаме на изкуствен интелект , ще събираме данни от поведението в дигитална среда и ще прогнозираме състоянието. Подходът ни обединява психология и информационни технологии, създавайки новаторски продукт. В начален етап сме- разработва се прототип, който планираме да е готов през 2023-та година, а непосредствено след това се очаква апликацията да се пусне и на пазара. Мотивацията ни за този дигитален подход: |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
AGROVAR CC | https://www.agrovar.bg/ |
Име на проектаAGROVAR CC |
Изпълнител на проектаКонстантин Харалампиев / Борис Коев |
AgroVAR е Агри-тек компания която създава AI-базиран софтуер чрез който помага на земеделците устойчиво да преминават от стандартно към регенеративно земеделие, да намаляват разходите си и да взимат правилните решения за земята си чрез индивидуални решения и препоръки базирани на анализи от над 1000 научни труда и над 2000000 информационни точки за всяко поле. Софтуера анализира исторически макро и микроклиматични данни, данни от почвени анализи и операционни данни за всяко поле за да идентифицира почвени проблеми и дефицити, и да даде препоръка за микс от покривни култури и регенеративни практики чрез които да се таргетират съответните проблеми без използване на тежки обработки и химични препарати. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Foodobox | https://foodobox.com |
Име на проектаFoodObox |
|
Foodobox е български стартъп с мобилно приложение, което свързва потребителите със заведения, магазини и други хранителни обекти, в които има останала нереализирана храна. Задължително условие за всички 400 обекта, с които работи приложението, е те да предлагат минимум 40% отстъпка от първоначалната цена на продуктите. Хранителните обекти използват платформата на Фуудобокс, за да уведомят потребителите на приложението какво има за спасяване в дадения ден, като посочат какъв вид храна има (печени храни, ястия, продукти, вегетарианска или веган храна и т.н.) в кутията изненада. Съдържанието се определя от обекта, като потребителят не може да избира какво точно ще има в кутията, но съдържанието задължително трябва да съответства на цената преди отстъпката. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Иновативен, завършен, ИКТ продукт/услуга с пазарна реализация, гарантираща устойчивостFoodObox набира 310 хил. евро в три последователни рунда на финансиране. Приложение FoodObox позволява на пекарни, сладкарници, ресторанти и хранителни магазини да предлагат продукти, които не са се продали през деня, с намаление от поне 40%. От началото на декември стартъпът вече регистрира и първи обекти в Букурещ, Румъния. За клиентите важен фактор остава каузата за намаляване на хранителното разхищение. През Foodobox отстъпката е средно 45-50%, като има и случаи, в които храната се дарява. За първите 8 месеца от съществуването си, с Foodobox са „спасени“ над 3000 кг храна, което се равнява на спестени повече от 5 тона въглеродни емисии. Бързо навлизаща на пазара и разпознаваема от клиенти и партньориПотенциалът за развитие на Foodobox е сериозен. Ковид пандемията отшумява, ресторантите и заведенията започват работа под пълна пара и все повече бизнеси ще търсят начин как да подобрят своята рентабилност. Услугата стартира от средата на юли 2021. В рамките на едва година, стартъпът е лидер на българския пазар, като си осигурява партньорства с бизнеси в най-големите градове, а потребителите на приложението надхвърлят 40 000. Следващият пазар в който услугата стартира е в Румъния. Към момента маркетинг каналите, където бранда се позиционира успешно са социалните медии, а интереса към стартъпа на традиционни медии като БНТ, БТВ, Блумбърг ТВ, Форбс България и други расте. |
|
Foody | https://www.foody.to/ |
Име на проектаFoody |
Изпълнител на проектаSofia2Go |
Foody платформата за спасяване на вкусни приключения с кауза, зад която стои социален и технически стартъп. Multivendor платофмата е налична на www.foody.to и се бори с проблемите свързани с разхищението на храна. Там ресторанти, пекарни, хотели и магазини публикуват с намаление офертите за деня с наближаващ срок на годност, а foody откривателите могат да намерят изящни десерти, вкусни гозби, печива, сандвичи, кутии "Изненада", дегустационни кутии и други хранителни продукти, които да вземат на място от обекта или да поръчат с доставка. Стъпихме на опита, който добивахме от 2016 година като инстаблога за гастрономически преживявания, в края на 2021 година създадохме www.foody.to |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Иновативен, завършен, ИКТ продукт/услуга с пазарна реализация, гарантираща устойчивостFoody е повече от платформа за продажба на храна с наближаващ срок на годност. Обединени от обща кауза заедно с партньорите ни влагаме и допълнителна стойност на хранителните продукти, които се публикуват, защото вярваме, че храната трябва да е наслада за всички сетива. Мотивацията ни за това е да покажем, че устойчивото потребление е лесен и достъпен избор и крие приключенски характер. По този начин се борим с разхищението на храна, стимулираме устойчивото потребление и даваме шанс на храната, която не е реализирана в рамките на деня да бъде спасена. В техническо отношение проектът е изцяло обезпечен. Предлагаме възможности за интерграции и специализирани решения за нашите партньори. Бързо навлизаща на пазара и разпознаваема от клиенти и партньориЗа по-малко от 3 години успяхме да въвлечем повече от 70 партньори в каузата на Foody. Сред партньорите ни са ресторанти, пекарни, хотели, магазини и организации като Содексо България. Над 1/3 от потребителите ни поръчват втори път, а близо 14% от всички потребители са редовни клиенти на платформата. Поддържаме общност от близо 15 000 Foody откриватели в Instagram и Facebook. В рамките на 2022 година успяхме да излезем от София в национален план. Каузата ни привлече вниманието на местни, национални и международни медии, а също и беше отличена в редица конкурси като тези организирани от Mastercard, First Investment Bank и Европейската комисия. |
|
Дигамонт ООД | https://www.viziwealth.com |
Име на проектаViziWealth |
Изпълнител на проектаDigamont OOD / Дигамонт ООД |
Дигамонт ООД разработва софтуерното приложение ViziWealth, което позволява на потребителя да направи интеграция на всичките си активи(инвестиции, банкови сметки, др) и пасиви(заеми, кредити, др), като разчита на отвореното банкиране за данни в реално време и позволява индивидуално и семейно планиране на финансови цели и управление на паричните потоци с идеята за постигане на финансов уелнес. Платформата се позиционира и като дигитален хъб за експертни услуги, с които вземането на решения да води до желания успех. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Иновативен, завършен, ИКТ продукт/услуга с пазарна реализация, гарантираща устойчивостViziWealth е приложение за индивидуално и семейно финансово планиране, което потребителят може да използва на различни платформи - през Уеб, както и през мобилно приложение за iOS и Android.Налично е за широката публика от средата на 2022г. ViziWealth е с freemium бизнес модел, където потребителя може да използва безплатна версия с базова функционалност, а за по-специфичен набор от характеристики заплаща абонамент. Платеният абонамент включва автоматична интеграция на данни от банки и персонализация. Ако потребителят има нужда от финансов консултант, ViziWealth може да му предостави такъв от партньорската си мрежа. За услугата се заплаща посредническа такса дължима от партньорите. Бързо навлизаща на пазара и разпознаваема от клиенти и партньориПрез есента на 2022, ViziWealth участва в няколко събития: |
|
Диджибърн АД | https://digiburn.health/ |
Име на проектаDigiburn |
Изпълнител на проектаДиджибърн АД |
Живеем във времена на глобална криза на менталното здраве - последица от Ковид пандемията. През 2022 30% населението на Централна Европа е изпитало професионално прегаряне. Бърнаут все още няма медицинска пътека и е забулен от неяснота и субективна преценка. Лечението се свежда до работа с психолог. Макар ефективна, в общия случай се случва твърде късно, трудно се намира правилния специалист, има време на изчакване, финансово не е посилно за всеки. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Иновативен, завършен, ИКТ продукт/услуга с пазарна реализация, гарантираща устойчивостМобилно приложение, с аспирации за глобално лидерство и превръщане в дигитална терапия Бързо навлизаща на пазара и разпознаваема от клиенти и партньориЗа краткото време от учредяване, Диджибърн е разпозната от редица български медии (БНТ, БТВ, Блумберг, Инвеститор, Капитал) и получава участия за презентиране на концепцията в международни панаири - HIMSS Helsinki, Websummit Lisabon, Nordic Personalized Medicine Forum (предстоящо), London LSX (предстоящо). |
|
Про Софт ООД - hype software | https://hype-software.com/ |
Име на проектаhype software |
Изпълнител на проектаПро Софт ООД |
Най-съвременния софтуер за управление на заведения в България. Иновативен софтуер, който спестява време на сервитьори, бармани, управители, собственици на заведения, създаден от ресторантьори с дългогодишен опит в бранша със заведения. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Иновативен, завършен, ИКТ продукт/услуга с пазарна реализация, гарантираща устойчивостДа, софтуера се използва от над 450 заведения в 90+ населени места в България, както и вече в Англия, Белгия, Малта и Гърция. Успешно обработени милиони поръчки и транзакции. Бързо навлизаща на пазара и разпознаваема от клиенти и партньориПартньор на Датекс, с рекламни дигитални кампании, достигнали до над 2млн потребителя. |
|
ТЪЧМЕНЮ ООД | https://touchmenuapp.com/ |
Име на проектаTouchMenu – Дигитален консиерж |
Изпълнител на проектаТЪЧМЕНЮ ООД |
TouchMenu представлява дигитален консиерж – интерактивна платформа за хотели и други места за настаняване, както и прилежащите към тях обекти в т.ч. - СПА центрове, ресторанти, барове, конферентни центрове, заведения за хранене и развлечение и атракциони. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Иновативен, завършен, ИКТ продукт/услуга с пазарна реализация, гарантираща устойчивостTouchMenu премина успешен първи рунд на финансиране. След своя старт през 2021г. стартъпът става бързо лидер на българския пазар в своята сфера, а днес е вече интегриран в хотелски комплески в редица държави на няколко континента. Съкращаването на времето за обслужване, по-бързата комуникация между клиентите и обслужващия персонал, както и екологичните ползи, които произтичат вследствие на елиминирането на принтерната хартия, обуславят неговата устойчивост и постигнати резултати. Бързо навлизаща на пазара и разпознаваема от клиенти и партньориЧаст от портфолиото на компанията са повече от 150 обекта, като дигиталният консиерж е на разположение на гостите в над 10 000 хотелски стаи. |
На официална церемония снощи бяха отличени победилите в отделните категории от конкурса "Наградите на БАИТ" за 2022 г. Президентът на Република България Румен Радев връчи...
Приключи работата на журито и вече са известни номинираните в отделните категории на „Наградите на БАИТ“ за 2022 г. Имената и проектите на номинираните могат да бъдат намерени в...
78 регистрации от личности, компании и институции бяха направени до крайния срок за участие в „Наградите на БАИТ“ за 2022 г. Най-много са подадените проекти в категорията...