Начало » Участници» ИКТ проект, успешно внедрен в компания извън ИКТ сектора
"Тавекс" ЕООД | https://tavex.bg/ |
---|---|
Име на проектаВнедрване на Shredy - електронно трудово досие за служителите |
Изпълнител на проектаSirma Group Holding |
Tavex е водеща компания за търговия със злато и валута, с над 30 години опит в индустрията. Предлага широка гама от инвестиционни продукти, като златни и сребърни кюлчета и монети. Нашият основен приоритет е върху прозрачността и високото ниво на обслужване на нашите клиенти. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Компанията кандидат следва да е регистрирана в БългарияTavex е компания, регистрирана в България и занимаваща се с търговия на злато и валута. Решението е успешно внедрено в компания извън ИКТ сектора от българска ИКТ фирмаДА Решението е изцяло внедрено /в експлоатация/ и поддръжка към 2024Shredy е изцяло внедрено и се използва активно в Tavex, като системата покрива всички основни HR процеси, свързани с управлението на трудовите досиета на служителите. Мащаб, решени технологични, процесни и бизнес предизвикателстваTavex успешно внедри Shredy във всички отдели и офиси в страната. Електронното трудово досие позволи да се постигне централизирано управление на документооборота и трудовите отношения в компанията. Степен на авангардност, технологично нивоShredy е иновативно решение, което изцяло отговаря на нуждите на съвременните компании за дигитализация и устойчиво развитие. Технологичното ниво на системата е високо, като се базира на най-новите стандарти за сигурност, криптиране и електронно удостоверяване. Бизнес ползи от използването му- Колаборацията и информираността между служителите се повиши, понеже системата предлага различни настройки и нива на нотификации. Реализирани ESG проекти - примери за конкретни ESG инициативи или проекти, които компанията е предприела през изминалата година и какво въздействие са имали- Чрез внедряването на Shredy в своите процеси, Tavex намали значително използването на хартия и свързаните с нея разходи за печат и транспорт, допринасяйки за по-зелен и устойчив бизнес модел. |
|
IRIS.AI | fts-bulgaria.com |
Име на проектаВнедряване на Microsoft Dynamics 365 Business Central от ФТС България |
Изпълнител на проектаФТС България |
FTS Bulgaria предложи внедряване на Microsoft Dynamics 365 Business Central, което включва: |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Компанията кандидат следва да е регистрирана в БългарияДа Решението е успешно внедрено в компания извън ИКТ сектора от българска ИКТ фирмаДа Решението е изцяло внедрено /в експлоатация/ и поддръжка към 2024Да Мащаб, решени технологични, процесни и бизнес предизвикателстваIRIS.AI се сблъсква с няколко основни бизнес предизвикателства: Степен на авангардност, технологично нивоВнедряването на Microsoft Dynamics 365 Business Central от FTS Bulgaria помогна на IRIS.AI да постигне своите цели за автоматизация и подобряване на бизнес процесите. Системата предоставя стабилна основа за устойчив растеж и развитие на компанията. Бизнес ползи от използването му• Автоматизация на процесите: Намаляване на ръчната работа и грешките. Информация за ползите от внедреното решение е публично наличнаРеализирана е интеграция с Asana (специализиран продукт за управление на проекти), електронно банкиране с Revolut, Stripe, DnB. Предвижда се и интеграция с продукт за управление взаимоотношенията с клиенти Hubspot. Решението не е наложено от фирма-майка извън БългарияНе. Принос за позиционирането на българския ИКТ сектор като надежден партньор в повишаване на конкурентоспособността на икономикатаIRIS.AI разработва продукти, които използват изкуствен интелект за подпомагане на научни изследвания. Основният продукт на компанията е AI научен асистент, който помага на отделите за научноизследователска и развойна дейност да навигират и намират съдържание на научни текстове. Платформата на IRIS.AI предлага интелигентно търсене, анализ на списъци за четене, автоматично генерирани резюмета, автономно извличане и систематизация на данни Реализирани ESG проекти - примери за конкретни ESG инициативи или проекти, които компанията е предприела през изминалата година и какво въздействие са ималиСъздадени за R&D, продуктите на IRIS.AI са здрави, прецизни и сигурни. Големите езикови модели са страхотни точно там, където е необходимо. Компанията използва по-интелигентни, а не по-големи езикови модели там, където те са достатъчни, което оказва влияние на околната среда чрез по-доброто си ценообразуване. |
|
България он ер, България сутрин | https://www.bgonair.bg/ |
Име на проектаПървият ководеш в телевизия, генериран с изкуствен интелект- AI Иван |
Изпълнител на проектаЕкип на България сутрин, тв BULGARIA ON AIR |
България он ер е първата българска телевизия, използвала приложение, с което генерира телевизионен водещ, който да помага на основните водещи на сутрешен блок България сутрин. Той започва работа на 4 март, само ден след старта на Bg chat gpt. Ai Иван е вид презентатор на новини, които са свързани с изкуствения интелект, популяризира употребата му и новите иновации в различни области. Той дори може да рецитира стихове, задава въпроси и има своя технологична рубрика. Използваме го да презенитраме различни проекти. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Компанията кандидат следва да е регистрирана в БългарияНие сме Българска медия, политематична. България он ер е част от медийната група Investor Media Group. Решението е успешно внедрено в компания извън ИКТ сектора от българска ИКТ фирмаКаводещият е успешен наш проект, който въпреки скептицизма, че ще успее да спечели симпатиите на зрителите успя, много от нашите гости очакват той да им задава въпроси, участва в наши репортажи и поддържа водещите Мария Константинова и Виктор Дремсизов по много теми. Решението е изцяло внедрено /в експлоатация/ и поддръжка към 2024Той е създаден на 4 март и е активен в програмата на предаването почти всеки ден. Мащаб, решени технологични, процесни и бизнес предизвикателстваAI Иван има принос не само за сутрешния блок, но и за цялата телевизия. Той буквално спестява време и ангажимент на колеги да записват и анонсират интересни постижение в областта на изкуствения интелект. Степен на авангардност, технологично нивоИзкуственият интелект е новото средство за комуникация-бързо, лесно, проверено и визуално издържано. Бизнес ползи от използването муВнася многообразие, прави ни различни и бързо мобилни. Информация за ползите от внедреното решение е публично наличнаТой допринесе за повече наши гости в областта на технологиите. дава добър рейтинг за медията. Решението не е наложено от фирма-майка извън БългарияИзползването на изкуствен интелект не е наложено отвън и външна компания. Принос за позиционирането на българския ИКТ сектор като надежден партньор в повишаване на конкурентоспособността на икономикатаНие сме единствената и първа медия с ководещ на българския тв пазар. Реализирани ESG проекти - примери за конкретни ESG инициативи или проекти, които компанията е предприела през изминалата година и какво въздействие са ималиhttps://www.bgonair.bg/a/36-sutreshen-blok/337089-bulgaria-on-air-parvata-balgarska-televiziya-vnedryavashta-izkustven-intelekt-v-novinite |
|
Орно АД | https://orno.bg/ |
Име на проектаВнедряване на цялостно IT решение в дистрибуторска компания ОРНО АД |
Изпълнител на проектаОрно АД в партньорство с ITC Consult. |
Орно е българска динамичноразвиваща се дистрибуторска компания създадена през 2009г., предлагаща висококачествени и наложени на пазара марки бързооборотни стоки и козметични продукти, доказали се във времето. Компанията се развива на територията на цяла България като избира ключови локации във водещите градове в страната за своите офиси и логистични центрове. Целта е да бъдат достъпни и отговарящи на пазарните нужди със своето широкообвахтно и внимателно селектирано портфолио. Проектът по внедряване на цялостното IT решение стартира през 2023г. като през този период обема на работа се увеличава с рекордни темпове, както и необходимостта от отваряне на нови офиси и логистични центрове. Това дава тласък на бизнес нуждата да се настрои освен ERP система така и WMS система, която да осигури надеждна интеграция между тях с цел безпроблемно протичане на процесите и проследяване на данните. Комплексността се допълва с реализирането на интеграция на ERP системата със специализиран Софтуер за управление на мобилни търговски дейности, чрез който Орно АД реализира активности, свързани с традиционна търговия. В стремеж за по-успешно развитие на компанията, паралелното внедряване на Power BI системата допълва проекта за цялостно IT решение като инструмент за систематизиране и анализ на реалните данни в ERP системата. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Компанията кандидат следва да е регистрирана в БългарияКомпанията е регистрирана в България.Решението е успешно внедрено в компания извън ИКТ сектора от българска ИКТ фирмаУспешно реализирания проект е в резултат на сътрудничеството на Орно АД с ITC Consult. Компанията има дългогодишен опит и експертиза в областта на решенията за управление на бизнеса и специализира във внедряването на ERP (Enterprise Resource Planning) и BI (Business Intelligence).ITC Consult играе ключова роля в успешната реализация на проекта, предоставяйки цялостно съдействие за оптимизация на информационната среда, избора и внедряването на софтуерните решения. Партньорът притежава голяма експертиза и подходи системно към идентифицирането и отстраняването на пропуски в бизнес процесите, както и подобряването на управлението на информационните потоци. Решението е изцяло внедрено /в експлоатация/ и поддръжка към 2024В експлоатация от 12/2024г.Мащаб, решени технологични, процесни и бизнес предизвикателстваОбхващането на всички съществуващи и дефиниране на бъдещи бизнес процеси определят мащаба на проекта. Прецизиране при реинженринга на процесите с цел подобряване на ефективността им като краен резултат бе основното бизнес предизвикателство поради многообразието на търговските политики в дистрибуторска компания от такъв мащаб. В проекта освен внедряване на ERP решение бяха заложени и реализирани редица интеграции – с нова система за управление на складови процеси клас WMS, чието внедряване протичаше паралелно, интеграция с два работещи онлайн магазина, обхващане на огромен обем исторически данни от старата ERP система и нововъведената в над 50 оперативни и стратегически BI анализи.Степен на авангардност, технологично нивоОрно АД реализира този проект с цел внедряването на стратегически технологични иновации, които ще бъдат в полза на поставените цели.Използването на съвременни технологични решения като cloud based системи за управление на бизнес процесите премахва нуждата от сложни системни хардуерни и софтуерни on-premise решения за целите на използване на ERP системата и съпътващите приложения. Изграждането на инфраструктура от най-висок клас мрежово оборудване за нуждите на WMS системата гарантира запаване на инвестицията в дългосрочен план. Бизнес ползи от използването муБързото разрастване и заемане на челни позиции в сектора на дистрибуция на бързооборотни стоки и нехранителни стоки изисква добра координация между процесите на продажби, управление на няколко склада и снабдяване, което бе постигнато. Като резултат се гарантира по-добрата видимост на стокови наличности от страна на търговците, оптимизиране на складовите наличности с цел предпазване от недостиг и презапасяване. Прозрачността на търговските процеси дава възможност за взимане на бързи, точни и адекватни мениджърски решения, мотивирани от достоверността и моменталната достъпност на данните – фактор от критично значение в динамиката на бизнеса с бързооборотни стоки.Решението не е наложено от фирма-майка извън БългарияРешението не е наложено от фирма-майка извън България.Принос за позиционирането на българския ИКТ сектор като надежден партньор в повишаване на конкурентоспособността на икономикатаОрно АД избра българска комапния за изпълнител на проекта, който е реализиран с конкурентноспособни, иновативни, гъвкави и достъпни софтуерни решения.Информационните и комуникационни технологии (ИКТ) са неизменна част от съвремения бизнес в България. Те не само оптимизират операциите, но и подпомагат внедряването на иновациите и повишаването на конкурентоспособността на компаниите. Използването на ИКТ отваря нови хоризонти за разширяване на бизнеса и по-ефективно взаимодействие с клиентите. Реализирани ESG проекти - примери за конкретни ESG инициативи или проекти, които компанията е предприела през изминалата година и какво въздействие са ималиИзпълнени и в ход проекти, влияещи върху подобряване на факторите на околната среда:- Допълнителна топлоизолация на склад Пловдив с цел минимизиране загубата на енергия; - Монтиране на фотоволтаични панели върху цялата площ на покрива, на склад Пловдив; - Събиране и рециклиране на картонени и найлонови отпадъци. |
|
Пластхим-Т АД | https://plastchim-t.com/bg/ |
Име на проектаРазработка и внедряване на специализиран портал за комуникация в Пластхим-Т АД |
Изпълнител на проектаФТС България ООД и Пластхим-Т АД |
Реализираният проект използва водещи иновативни софтуерни инструменти за дизайн, визуализация и обмен на корпоративни данни с клиенти и партньори на Пластхим-Т. Портала използва сигурната корпоративна low code платформа Microsoft Power Pages. Предназначението на платформата е да осигури среда за бързо създаване, хостване и администриране на модерни външни корпоративни уебсайтове стъпвайки върху базата данни на внедрените ERP/CRM системи в компанията. В конкретният случай разработеният портал е естествено надграждане на внедрените облачни корпоративни системни решения от ФТС България: MS Dynamics 365 Finance and Operations(ERP) и MS Dynamics 365 for Sales(CRM). Платформата използва събраните данни за фактури, поръчки и свързаните с тях документи в корпоративните системи за контролирано споделяне и обмен с клиенти и партньори. Също така клиентите и партньорите на компанията, чрез портала могат да въвеждат нови поръчки и да проследяват техният статус, както и да виждат ключови справки и рипорти без да е необходимо допълнителна комуникация с акаунт мениджърите на компанията. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Компанията кандидат следва да е регистрирана в БългарияPlastchim-Т е водещ европейски производител на гъвкави опаковъчни фолиа с най-новите и модерни ноу-хау технологии. Решението е успешно внедрено в компания извън ИКТ сектора от българска ИКТ фирмаСистемното решение е внедрено в Пластхим България, които са производствена компания с 3 производствени бази в градовете Аксаково, Девня и Тервел. Компанията е един от най-големите производители на биаксиално, полипропиленово фолио и гъвкави опаковки в България и на Балканският полуостров. Пластхим-Т продава своята продукция в над 50 държави по света. Решението е изцяло внедрено /в експлоатация/ и поддръжка към 2024Системното решение е внедрено през 2024 и е въведено в експлоатация. Мащаб, решени технологични, процесни и бизнес предизвикателстваРешението е планирано да обслужва комуникацията с над 600 контрагенти на Пластхим-Т, локализирани както в България и по света. С внедряването на портала, се автоматизира и оптимизира процеса по комуникация с клиенти, агенти и дистрибутори. Основно предизвикателство в проекта е използването на текущите бази данни на компанията съдържащи се в ERP, производствената система и CRM системата на Plasthim-T, свързаните с тях над 74 000 транзакции (по поръчки, фактури и свързани документи) и възможността за проследяване на техните статуси в реално време. Също така обединяването на тези данни в единна платформа за отдалечен персонализиран и сигурен достъп за клиенти и партньори Степен на авангардност, технологично нивоВ разработка на платформата са използвани най-модерните облачни и low code софтуерни технологии от технологичният лидер Microsoft за дигитализация на процесите. В проекта са въвлечени специалисти с дългогодишен опит и експертиза в разработката и внедряването на специализирани корпоративни системни решения от ФТС България ООД и водещи професионалисти от Пластхим-Т с експертиза в производството и продажбата на биаксиално, полипропиленово фолио и гъвкави опаковки. В резултат е изцяло автоматизиран процеса по обработката на поръчките, обхващащ всички специфики при тяхната обработка и консултация с клиентите, което го прави уникален за сектора и предоставя маркетингово предимство. Бизнес ползи от използването му• Възможност за самообслужване, с достъп в реално време до своите досиета Информация за ползите от внедреното решение е публично налична• Подобрено обслужване Решението не е наложено от фирма-майка извън БългарияНе Принос за позиционирането на българския ИКТ сектор като надежден партньор в повишаване на конкурентоспособността на икономикатаПроектът има за цел да подобри ефективността, предвид значителното време, изразходвано ежедневно за ръчна обработка на поръчките, и липсата на незабавен достъп до ключова информация за клиенти и търговски партньори. Реализирани ESG проекти - примери за конкретни ESG инициативи или проекти, които компанията е предприела през изминалата година и какво въздействие са ималиПластхим-Т очаква значително намаляване на хартиения документооборот и свеждането до минимум на използваната хартия. Оптимизиране на доставките и свързаните с тях транспортни задачи и разходи за горива и персонал. Намаляване на рекламациите и прецизиране изпълнението на поетите ангажименти към клиенти и партньори. |
|
СОФ Кънект АД | https://sofia-airport.eu/ |
Име на проектаВнедряване на HRMS система в СОФ Кънект |
Изпълнител на проектаТехноЛогика |
Проектът представлява цялостно решение, адресиращо потребностите на летищния оператор СОФ Кънект в областта на управлението на човешките ресурси. В рамките на 14 месеца, с помощта на ТехноЛогика, бяха внедрени 7 модула: Основен пакет и Селф Сървис портал, Графици, Плащания, Обучения, Подбор, Въвеждане на служители и Зачисляване на фирмени активи. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Компанията кандидат следва да е регистрирана в БългарияСОФ Кънект е лицензираният оператор на най-голямото международно летище в България – летище София. Решението е успешно внедрено в компания извън ИКТ сектора от българска ИКТ фирмаСистемата HRMS е успешно внедрена от българската технологична компания ТехноЛогика в СОФ Кънект - операторът на летище София. Внедряването на системата донесе значителни ползи за СОФ Кънект, като подобри ефективността и прозрачността в управлението на човешките ресурси. Интегрирането на седем различни модула, включително Селф Сървис портал, Графици, Плащания, Обучения, Подбор, Въвеждане на служители и Зачисляване на фирмени активи, оптимизира ключови процеси и повиши нивото на дигитализация и автоматизация. Решението е изцяло внедрено /в експлоатация/ и поддръжка към 2024СОФ Кънект стартира проекта на 18 септември 2023, с план за доставка на основните модули, предлагани от ТехноЛогика. Първият модул започва работа в продукционна среда 4 месеца след началото. От януари 2024 поетапно бяха внедрени останалите 6 модула. Мащаб, решени технологични, процесни и бизнес предизвикателстваОсновните бизнес предизвикателства пред СОФ Кънект бяха следните: Степен на авангардност, технологично нивоРеализирано е високо ниво на дигитализация на процесите, свързани с управлението на служителите. Чрез интегрираният Селф Сървис портал всички роли са включени в HR функциите. Потребителите използват пълната функционалност на системата, независимо дали работят на десктоп или през мобилно устройство. Автоматизирани са, както основните HR процеси, така и такива като Въвеждане на служители, Обучение и Зачисляване на фирмени активи. Осъществена е интеграция със системата за контрол на достъпа, която предлага аналитичен инструмент за управление на работното време, както от мениджърите, така и от служителите. Решението е интегрирано и с ERP система, и Microsoft Azure AD. Бизнес ползи от използването муРешението предоставя на всички служители възможността да управляват своите отпуски и служебна информация изцяло дистанционно, без необходимост от физическо присъствие или хартиена документация. Информация за ползите от внедреното решение е публично наличнаСистемата HеRMеS се ползва свободно от всички 1200 служители на компанията, предоставяйки им удобен и лесен достъп до ключови функции, свързани с тяхната работа и административните процеси. Всеки служител може самостоятелно да управлява своята служебна информация, да заявява отпуски, болнични и други административни документи, както и да следи графиците си и предстоящи обучения – всичко това в удобен дигитален формат, достъпен от всяко устройство. Решението не е наложено от фирма-майка извън БългарияВнедряването на HRMS е част от Мастърплана на СОФ Кънект за дигитална трансформация. То е един от основните етапи за повишаване на ефективността и привеждането на операциите на летище София към най-високите световни стандарти. Този и заложените други проекти в Мастърплана ще доведат до превръщането на столичния аеропорт в първото 5-звездно регионално летище в Европа. Принос за позиционирането на българския ИКТ сектор като надежден партньор в повишаване на конкурентоспособността на икономикатаС помощта на нашия партньор ТехноЛогика успяхме да повишим конкурентоспособността на компанията и да предоставим висококачествени услуги както на нашите служители, така и на клиентите ни. Авиационният учебен център, който вече е акредитиран от световната асоциация на летищата ACI, значително подобри ефективността си след дигитализацията на предлаганите услуги. Реализирани ESG проекти - примери за конкретни ESG инициативи или проекти, които компанията е предприела през изминалата година и какво въздействие са ималиВнедреното решение не само подобрява вътрешната координация и оперативна ефективност, но и ускорява комуникацията с външни доставчици, клиенти и партньори, като елиминира необходимостта от хартиени документи и сложни административни процедури. |
|
СОФ Кънект АД | https://sofia-airport.eu/ |
Име на проектаВнедряване на ERP в СОФ Кънект - От Lada към Tesla |
Изпълнител на проектаHellenic Telecommunications organization S.A. - OTE S.A. с подизпълнители българската компания Intelligent Systems и Real Consulting |
Проектът обхваща цялостното внедряване на MS Dynamics D365 F&O с множество модули, които изцяло покриват счетоводство, финансово отчитане, продажби, снабдяване, логистика и управление на складове. Решението е интегрирано със съществуващата система за летищни операции, за да получава данни за фактуриране. Като част от решението е създаден портал за обществени поръчки за процедурите по търгове на SOF Connect, който е синхронизиран с ERP системата. Системата се използва от 120 потребители за въвеждане на заявки за покупка, въвеждане на поръчки за продажби, одобрения и управление на пълния цикъл на управление на вземанията и веригата за доставки. |
|
Проектът не е участвал в предишните издания на конкурса |
|
Компанията кандидат следва да е регистрирана в БългарияСОФ Кънект е лицензираният оператор на най-голямото международно летище в България – летище София. Решението е успешно внедрено в компания извън ИКТ сектора от българска ИКТ фирмаРешението е реализирано в партньорство между OTE S.A., Intelligent Systems и Real Consulting. Тъй като летищните операции са силно регулирани от държавни и международни органи, участието на Intelligent Systems в проекта направи съществена разлика при внедряването. Те предоставиха ценни знания от различни предходни проекти и опит, за да се съобразят многобройните регулации. Имайки предвид, че летището е като малък град с голямо разнообразие от бизнеси (пътнически трафик и самолети, но също така безмитни магазини, храни и напитки, карго, коли под наем и др.), това е сериозно предизвикателство пред внедряването, на която трябваше да се отговори. Решението е изцяло внедрено /в експлоатация/ и поддръжка към 2024Само след 13 месеца интензивно внедряване, решението, базирано на MS Dynamics 365, стартира успешно на 1 юли 2024 г., което представлява значително постижение за такъв мащабен и комплексен проект. Системата вече се използва активно от 120 вътрешни потребители, обхващащи различни отдели и функционалности, като покупки, продажби, финансово управление и управление на веригата за доставки. Освен това, чрез портала за доставчици са регистрирани над 800 доставчици, което значително улеснява процесите по публични поръчки и комуникацията с външни партньори. Мащаб, решени технологични, процесни и бизнес предизвикателстваРешението обхваща следните модули: Степен на авангардност, технологично нивоВнедряването на ERP използва най-новата технология Microsoft F&O D365. Ние сме сред първите летища в Европа, които прилагат D365, и успешно изградихме интеграция за фактуриране на авиационни услуги, което ни позволява да автоматизираме процесите си в рамките на възможностите на наследените системи. За фактуриране на неавиационни услуги използваме изцяло модула Subscription Billing и с него покриваме 80% от потребностите си. Бизнес ползи от използването муБизнес ползите от ERP системата ни позволиха да оптимизираме процесите и да осигурим пълна видимост на приходите и разходите на компанията. Информация за ползите от внедреното решение е публично наличнаНа 5 май 2023 г. СОФ Кънект обяви подписването на договора с OTE S.A. с информация към медиите и обществеността. Линк към публикуваното съобщение на сайта на летищния оператор: Решението не е наложено от фирма-майка извън БългарияВнедряването на ERP решението не е наложено от компанията - майка на СОФ Кънект. То е част от Мастърплана за дигитална трансформация на летището. Въвеждането на системата е един от основните етапи за достигане на ниво на оперативно съвършенство, което се очаква спрямо поставените цели. Заедно с останалите ИТ и други проект, СОФ Кънект се стреми да изгради първото 5-звездно регионално летище в Европа. Принос за позиционирането на българския ИКТ сектор като надежден партньор в повишаване на конкурентоспособността на икономикатаС внедряването на ERP система с MS Dynamics D365, СОФ Кънект се нарежда сред първите летища в света, които преминават от счетоводен софтуер към пълнофункционална платформа MD 365. Компанията се стреми към оперативна ефективност, необходима за бъдещото развитие и растеж. Заедно с нашите партньори от OTE S.A. и Intelligent Systems, ще можем да поставим основите за по-нататъшно развитие и постигане на нови цели. Реализирани ESG проекти - примери за конкретни ESG инициативи или проекти, които компанията е предприела през изминалата година и какво въздействие са ималиЧрез внедряването на инициативата „От поръчка до плащане без хартия“ (Procure to pay paperless), ERP системата е позволила спестяването на най-малко 50 000 страници хартия в рамките на 6 месеца (1400 заявки за покупка по 35 страници всяка). Пълната дигитализация на склада с политика за нулева употреба на хартия при приемане на стоки и вътрешна доставка, включително използване на дигитален панел за подписи и баркод за дигитални инвентаризации. Обработени бяха над 20 000 движения. |
На официална церемония снощи бяха отличени победителите в конкурса Наградите на БАИТ за 2024 г. Владимир Койлазов, съосновател на Chaos и лидер на Chaos Innovation Lab и Моис Мошев,...
След гласуването на журито вече са известни номинираните в отделните категории на Наградите на БАИТ за 2024 г. Имената и проектите на селектираните могат да бъдат намерени в секция...
60 регистрации от личности, институции и компании бяха направени до крайния срок за участие в „Наградите на БАИТ“ за 2024 г. С 12 кандидатури най-оспорвана в това издание е...