Начало Партньори Контакти English

7-мо издание

Конкурс Наградите на БАИТ за 2017 г.

Кандидатствай

Участници

Начало » Участници» Успешен български ИКТ продукт

Успешен български ИКТ продукт

Appzio http://appzio.com

Appzio

Appzio e иновативна платформа, която драстично съкращава времето за разработка на мобилни приложения. Това, от своя страна, намалява значително крайната цена, която плащат клиентите и прави мобилните проекти достъпни за почти всеки.

Мисията на Appzio е почти всеки да може да създава нейтив мобилни приложения с минимални ресурси. Нейтив технологията позволява на приложенията да "говорят" на един език със системата на телефона. Използването й е предпоставка за възможно най-високо качество, но традиционно е по-сложно и изисква значителен разход на време и средства. Appzio променя това – разработката на комплексно приложение с платформата отнема няколко седмици, вместо месеци. В следствие на това цената става напълно достъпна.

Това е и една от причините UniCredit Bulbank да инвестират в Appzio. „Лично се уверихме в скоростта и качеството на разработка, които позволява платформата.“ - казва Филип Генов, първи вицепрезидент на UniCredit Bulbank - “Нашият отдел Човешки Ресурси се нуждаеше от приложение с много специфична функционалност. Говорихме с екипа на Appzio в четвъртък и във вторник вече го имахме на телефоните си. Наистина впечатляващо!”

Инвестиция от UniCredit Bulbank e втора за Appzio след тази, получена от фонда Eleven и група бизнес ангели през 2015г., скоро след като компанията е основана.

Към момента Appzio има реализирани проекти в САЩ, Азия и Европа като амбицията на тримата основатели е да продължават да покоряват нови пазари и да развиват технологията, за която вярват, че има потенциала да се превърне в стандарт за разработката на мобилни приложения.

Code Runners https://www.code-runners.com/

Code Runners

През 2017 г. в Code Runners разработихме собствен продукт Sharp Visuals за създаване на визуализационни табла от готови данни. Платформата е лесна за използване и позволява импорт на данни от Excel или директно от база данни.

След импорт на данните, потребителят може лесно да създаде разнообразие от графики, които в последствие да съчетае в цялостно визуализационно табло (dashboard). Създаването на графики предоставя на потребителя гъвкавост чрез различни атрибути като добавяне на източник, смяна на цветовете върху графиката, избор между stacked или un-stacked и др. Освен графики, таблото може да съдържа анализ или графични изображения, които подпомагат представянето на данните. Дашбордът може да бъде разделен на отделни секции по тема, в зависимост от проекта или доклада, който бива представен чрез него.

Потребителят може да избере с кого да сподели готовия дашборд или да го презентира интерактивно пред аудитория. На база на информацията от дашборда, консултанти и мениджъри могат по-лесно да вземат управленски решение, които определят правилната посока на бизнеса

Продуктът може да се използва както от консултанти за вътрешно презентиране пред управленски екип, така и за изнасяне на доклади и маркетингови проучвания пред по-широка аудитория.

Credissimo https://credissimo.bg/

Credissimo

Credissimo е една от най-бързо развиващите се български ФинТек компании, като само за десет години от нашето създаване, се превърнахме в лидер в сферата на небанковото кредитиране. Високите технологии и иновациите са именно и ключът на успех на компанията, като благодарение на тях имаме над 2,000,000 потребители на credissimo.bg и за трета поредна година сме финансова институция е №1 в онлайн кредитирането на българския пазар.

Технологичните иновации, които компанията ни реализира в последните години са фокусирани върху различни подобрения по процесите за кандидатстване и усвояване на кредит.

Успешен български ИКТ продукт

Последната иновация, която представихме в световен мащаб, е първата чатбот услуга за заявяване на бърз кредит, през платформата за комуникация Facebook Messenger. Тя e разработена от ИТ екипа на компанията и е базирана на детайлен анализ на поведението и начина на комуникация на потребителите, като този новаторски модел за комуникация с нашите клиенти, няма аналог в световен мащаб.
Чатботът ни се казва S.I.M.O. или Супер Иновативен Механизъм за Обслужване на клиенти.Той представлява софтуер, който събира и подава данни в реално време към нашия CRM посредством изградена двупосочна комуникационна връзка.

Основната цел на S.I.M.O е да провежда диалози с клиентите ни, като им съдейства в целия процес по заявяване на кредит. „Разговорите“ преминават по предварително програмирани сценарии, като процесът е значително по-удобен и достъпен от други традиционни форми за кандидатстване.

За да използва чатбота, клиентът трябва да има Facebook Messenger на телефона си или десктоп версията му на компютъра. След като стартира процеса клиентът преминава през всички стъпки, необходими за кандидатстване за бърз кредит, като на всеки етап има възможност да променя параметрите по заявлението си.

Чатботът събира и обобщава необходимата информация за попълване на заявлението и така завършва процесът в рамките на минути. За разлика от други типове автоматизирани услуги, комуникацията със S.I.M.O има гъвкавостта и лекотата, като на разговор с реален човек, което повишава значително потребителското изживяване и създава комфортна среда за нашите потребители.
Следващите умения, които ще овладее чатботът, са предлагане на видео съдържание, демонстриращо услугите на компанията и предоставяне на информация спрямо местоположението на потребителя. Успешното интегриране на чатбота ще продължи и в други популярни приложения като Viber, Skype и Whatsapp.

Предимства на нововъведението

Чатботовете са поредната крачка напред към напълно човешка форма на разговор между потребител и робот. Чрез нововъведението улеснихме максимално клиентите си, като направихме услугата още по-бърза и интуитивна в най-използваната чат платформа. Проучванията ни показват, че потребителите избират този вариант на достъп до услугите ни, като по-лесен, бърз и удобен. Към момента S.I.M.O е обработил над 40 000 заявления за кредит, като по този начин освобождава от рутинни задачи експертите на фирмата ни и им дава възможност да се съсредоточат върху казусите изискващи повече внимание.
ICN.Bg https://www.icn.bg/bg/

ICN.Bg

cMailPro е Unified Communications Solution(UCaaS) от последно поколение, което предлага широк набор от инструменти, подобряващи ежедневната комуникация и колаборацията - бизнес имейл, телефония, корпоративен криптиран чат, управление на контакти, споделени календари и задачи, споделяне и съхранение на файлове и други. Той е един изцяло бизнес ориентиран ИКТ продукт, подходящ за всеки тип и мащаб организация.
Екипът на хостинг компания ICN.Bg стои зад създаването на професионалното имейл решение cMailPro и през годините активно развива неговите функционалности, добавяйки нови и подобрявайки вече съществуващите. От самото си създаване през 2013г. продуктът еволюира, за да отговори на съвременните нужди на бизнеса и променящата се онлайн среда.
cMailPro работи като динамична клъстерна инфраструктура, изцяло изградена и поддържана от ICN.Bg. Характеризира се с голяма производителност при управление на голям обем от потребители, като предоставя изключително ниво на надеждност при работа с чувствителни и критични данни.
Ползи от използването на продукта
- Събира множество полезни функционалности в едно професионално комуникационно решение.
- Прави по-ефективна работата и колаборацията между служители, клиенти и партньори на компанията.
- Оптимизация на инфраструктурата, използването на ресурсите и бюджета.
- Лесно управление на контакти, съхранени файлове и поща посредством уебмейл, мобилно и десктоп приложение.
- Бърз достъп до всички негови функционалности от всяка точка на света, през всяко умно устройство и операционна система директно през уебмейл.
- Лесна интеграция с множество популярни имейл клиенти, като Thunderbird и Outlook.
- Повишаването на сигурността, защитата на онлайн комуникацията и съхранените файлове. Всички комуникационни канали са криптирани и чувствителните фирмени данни са защитени от кражба.
- Лесна интеграция и с друг разработен от ICN.Bg ИКТ продукт - приложението за двустъпково удостоверяване ActiveAuth, който дава втори слой сигурност на използване на cMailPro.
Международна експанзия
Бизнес имейл решението cMailPro е конкурентен на външния пазар UCaaS продукт, който успява да отговори на съвременните бизнес нужди на чуждестранните компании. Силен интерес към него имат международните телекоми, които търсят такъв тип решение, с което да дообогатят своето портфолио от предлагани услуги. Това, с което cMailPro ги печели, са неговата сигурност, с която могат да изпълнят законовите регулации за предпазването на чувствителната информация в конкретните държави, бързата интеграция, значително по-ниските технически изисквания в сравнение с тези на конкурентните продукти на пазара, по-бързата работа на услугата, лесна интеграция с приложението за двустъпкова верификация ActiveAuth, както и възможността за предлагането на комуникационно UCaaS решение от най-висок клас.
През изминалата 2017г. хостинг компания ICN.Bg изпълни проект за интеграция на cMailPro в системите на 4 големи чуждестранни телекома с над 24 млн. потребители - Sudatel (национален телеком на Судан) и Sri Lanka Telecom (Национален телеком на Шри Ланка), MT (национален телеком на Мавриций, част от групата на Orange) и Orange Tunisie (един от най-големите телекоми в Тунис).
Благодарение на интеграцията на cMailPro четирите телекома отбелязаха чувствителен ръст на ключовия показател среден месечен приход от потребител (ARPU), подобриха удовлетвореността на потребителите и в резултат подобриха своя Customer Retention Rate. Допълнително предимство е високото ниво на сигурност за потребителите на тези компании и спазването на законовите и регулаторни изисквания на конкретните държави за предпазването на чувствителната информация.
Microinvest ООД https://www.microinvest.net/

Microinvest ООД

Micro.bg https://micro.bg/ е най-новият проект на българския разработчик на счетоводен и търговски софтуер Microinvest. Това е първият по рода си онлайн склад, който съчетава функциите на добрия складов софтуер с всички предимства на облачните решения.
Продуктът е разработен изцяло в помощ на бизнеса. Без инсталация и изисквания към хардуера, без инвестиция за първоначално закупуване и поддръжка на софтуер, Micro.bg е уеб базирана платформа, с която от всяка точна с интернет достъп, може да се управлява качествено и модерно един търговски обект или заведение. С проекта си Microinvest прави изключително достъпни предимствата на все по-популярните облачни технологии за всеки малък и среден търговец.
Бизнес логиката, заложена в Micro.bg, го превръща в не просто приложение за следене на стокови наличности, а в платформа за бърза и лесна реализация на продажби, доставки, производство, рекламации, извършване на разплащания и издаване на документи с модерна визия. Разбира се в изпълнението на проекта са заложени интуитивен интерфейс и лесно за навигация меню, с които всеки потребител да започне работа за минути. За екипа, стоящ зад платформата, безопасността на въведените данни на потребителите е приоритет. Затова Micro.bg използва най-добрата криптираща защита и е осигурено автоматично архивиране на информацията. По този начин използването на сайта е много по-сигурно от работата на всеки персонален компютър, който може да бъде откраднат, унищожен или злонамерено компрометиран.
Като допълнение към функционалностите на Micro.bg на разположение на регистрираните потребители е и Android приложението Axis Cloud. То е изцяло оптимизирано за работа с тъч монитор и се явява търговски екран за магазини и заведения. Това превръща платформата в цялостна завършена търговска система в облака, която несъмнено впечатлява с визия, функционалност и достъпност!
Няколко дни след официалното представяне на онлайн склада Micro.bg, той има десетки регистрирани потребители. Те са привлечени предимно от факта, че за реалната му употреба не са необходими допълнителни действия, настройки или време за внедряване. Основните фирмени данни се получават автоматично в системата след въвеждането на фирмения идентификационен номер, предлага се и удобен автоматичен импорт на номенклатури. Това позволява универсалност в използването на уеб платформата, независимо дали става въпрос за управление на малък магазин, верига обекти, сезонен бизнес, голяма търговска фирма или складово стопанство.
През 2018 година се планира активна кампания за позициониране на Micro.bg на редица международни пазари. Сериозна заявка за това е и фактът, че още след премиерата си в България, Micro.bg става наистина желана платформа сред международните партньори на Microinvest. За по-малко от 3 месеца след официалния старт, системата вече е преведена и работи успешно на английски, руски и украински език. Има регистрирани потребители в над 20 страни. В плана за развитие е заложен превода и на румънски, испански, арабски и гръцки език.
Използването на всички ресурси на Micro.bg става срещу заплащането на символична такса. Всеки регистриран потребител получава двумесечно безплатно тестване на всички функционалности. След този период трябва да избере подходящата за него тарифа, като базовата такса при 1 потребител за 1 месец е 5.90 EUR. Ползвателите на сайта сами могат да изчисляват сумата за плащане спрямо нуждите на своя бизнес и персоналната си отстъпка, чрез динамичен калкулатор.

SOCOURT http://www.thesocourt.com

SOCOURT

SOCOURT (The Social Court) e най-забавното и лесно решение за създаване, получаване и споделяне на интересни видео моменти от спортни игри и събития. Състои се от камери, мобилно приложение и wearable устройство (гривна с бутон).
Иновация от световен мащаб, изцяло разработен в България, действащ и реализиран на международния пазар, продуктът подобрява, автоматизира и прави по-приятни редица дейности, както за бизнес клиентите си, така и за крайния потребител:
* Мигновено създаване, получаване и споделяне на персонализирани интересни видео моменти; резултатът е единствено най-интересното и нищо друго, само с натискането на бутон СЛЕД всеки интересен игрови момент;
* Опции за бързо и лесно редактиране и персонализиране на създадените видеа, както и гледането им в различни режими
* Гъвкавост – избор за генериране на видео моментите чрез wearable устройство (гривна с бутон) или чрез виртуален бутон в мобилното приложение; фиксирано или мобилно използване на камерите посредством ток/батерия/соларен панел; дистанционно обновяване на целия софтуер, следене и контрол на състоянието и позицията на камерите
* Открояващ се дизайн на камерите и гривните, красив и забавен интерфейс на мобилното приложение; интуитивно, лесно и бързо потребителско изживяване.
* Спортни събития: автоматично получаване в реално време на видеа с най-интересните моменти или ръчно генериране на лично подбрани видео повторения; нов и интересен инструмент за достигане и комуникация с подбрана аудитория от спортни любители
ПРОЧЕТЕТЕ ЗАБАВНАТА ИСТОРИЯ ЗА МОМЧЕТО ГРИШО И НАЧИНА НА ИЗПОЛЗВАНЕ НА SOCOURT:
http://bit.ly/2DxXEC0
РАЗГЛЕДАЙТЕ ИНТЕРЕСНИ СНИМКИ, ПРЕЗЕНТАЦИИ И ВИДЕА, СВЪРЗАНИ СЪС SOCOURT:
http://bit.ly/2FxskUq

КЪДЕ СЕ ИЗПОЛЗВА SOCOURT:
САЩ, Германия, Франция, Испания, Великобритания, Унгария, Словакия, Гърция, България

КОЙ ИЗПОЛЗВА SOCOURT:
Спортни центрове, игрища и зали
Професионални отбори, треньори и кампуси
Спортни федерации
Организатори и спонсори на спортни събития
Играчи и спортуващи на аматьорско и професионално ниво
Фенове и любители на спортни събития

НАЙ-ПОПУЛЯРНИТЕ КЛИЕНТИ:
http://herzo.adidas-group.com/
http://www.hc-erlangen.de/
https://www.playfootball.net/
http://www.itftennis.com
http://bgtennis.bg/
http://www.huntennis.hu/
http://dberbatov.org/
http://www.basketball.bg/

НАЙ-ПОПУЛЯРНИТЕ СЪБИТИЯ:
http://sofiaopen.bg/bg
http://www.lespetitsas.com/en/
http://en.coaching.itftennis.com/news/274243.aspx
http://www.itftennis.com/juniors/team-competitions/jdc-jfc-by-bnp-paribas.aspx
https://www.facebook.com/events/158063028040742/
http://herzo.adidas-group.com/ - футболни турнири в САЩ, Германия, ЮАР и др.
http://www.hc-erlangen.de/ – домакински хандбални мачове
http://www.all-star.bg/

ДРУГИ ВАЖНИ И ИНТЕРЕСНИ ФАКТИ ЗА SOCOURT:
- SOCOURT е бенефициент по проект BG16RFOP002-1.002-0184-C01/31.07.2017 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, по процедура „Подкрепа за разработване на иновации от стартиращи предприятия“, където цел на проекта е разработването на изцяло нови версии на камерите, гривните и мобилното приложение.
- SOCOURT има издаден полезен модел и подадена заявка за патент.
- SOCOURT не е единственото постижение на екипа ни в сектора ИКТ. През последните 2 години компанията ни разработи и интегрира и други продукти, добре познати и успешно използвани в страната и чужбина, някои от които имат значителна обществена значимост:
* “Аз-Кметът”
https://azkmetat.com/
https://bg-bg.facebook.com/azkmetat/
http://bit.ly/2DhecjK
* “Аз-Клиентът”
https://azklientat.com
https://www.facebook.com/AzKlientat/
http://bit.ly/2B017Gi
Екипът ни разработва и множество платформи, мобилни приложения, уеб сайтове, дизайн елементи и интеграции, които са поръчки от клиенти на фирмата от страната и чужбина. Представяне на тази наша дейност е налично в сайта https://www.fidweb.com

USW Ltd http://usw.bg/

Системата ПАСi променя начина на общуване на администрацията с потребителите на административни услуги. Текущата схема на общуване е близка до схемата на електронния магазин- гражданите и фирмите си „купуват обслужване“ във връзка с решаване на техните проблеми.
Във връзка с това на тях им се налага да изминават пътя: Идентификация на проблем  Откриване на начин за неговото решаване  Откриване на адм. услуга, участваща в решението  Подготовка за заявяване на услугата  Използване на услугата за решаване на проблема.
Системата ПАСi коренно променя този начин на общуване, като предоставя на гражданите и фирмите преки и лесни за използване средства за идентификация и решаване на техните проблеми. След откриване на съответния проблем, ПАСi започва да води потребителите през различните етапи на решаване на конкретен проблем, като на всеки етап предоставя ясни и точни инструкции за това какво трябва да направят, или какво ще направят другите участници в решаването на техния проблем.
За всяка административна услуга, участваща в решаването на техен проблем, ПАСi предоставя необходимата и достатъчна за използването й информация. Но пълното решаване на проблем не винаги завършва с използване на адм.услуга, ето защо в такива случаи ПАСi дава необходимите допълнителни наставления.
Системата ПАСi е внедрена в Столична община и е достъпна на www.sofia.bg в раздел „Административен асистент“. Повече информация за ПАСi може да се намери на http://77.70.37.156/navigator/statexpdoc.aspx?o7Tqu/twMaPJ8QWNMFEQeC4f6vIUyTl5axmwPrPb0wk9PdtlgaJgJH3G0GajXwdBsc6e1Zi0LvJNXXh+Pt8/eQ==. Системата ПАСi беше избрана измежду няколко предложени български системи, като система представяща иновативна разработка пред Европейската комисия по проекта SCOOP4C (https://scoop4c.eu/Materials). Българският представител в проекта доц.д-р Камен Спасов, може да даде повече информация за него.

eCars.bg - българската мрежа за електрическа мобилност http://www.ecars.bg/

eCars.bg - българската мрежа за електрическа мобилност

еCars произвежда премиум клас зарядни станции за електромобили, изцяло проектирани и реализирани в България.
Те съвместяват множество технологии, за да предложат модерно, актуално и незабравимо транспортно преживяване в 21 век.
Зарядните станции, като съвкупност от технологии предлагат на обществото редица удобства:
1. Интерактивни мобилни приложения
2. Свързване на всички Смарт зарядни станции в мрежа - за удобство на потребителите.
3. Прекрасен бизнес модел за популяризиране на електрическата мобилност чрез модерни, достъпни, интерактивни, луксозни и универсални зарядни станции.

Алтерко Роботикс https://myki.watch/

Алтерко Роботикс

Всеки родител се тревожи за безопасността на детето си, когато то не е с него, и иска да имат сигурна връзка, да знае къде е то и как е. Такъв е светът днес. Но точно в този свят днес технологиите могат да осигурят спокойствие и на родители, и на деца. Именно в тази ниша българската IoT компания Алтерко Роботикс вижда потенциал за успешен бизнес модел през 2015 и създава детските GPS-GSM часовници от ново поколение - MyKi.

Днес, по-малко от 3 г. по-късно, марката е лидер на българския и европейския пазар. MyKi е най-продаваният детски смарт часовник на Стария континент, като само за последните 4 месеца на 2017 продажбите се увеличиха с 30% и вече над 130 000 деца се радват на моделите MyKi Watch и MyKi Touch. Благодарение на своята иновативност и надежност устройства MyKi са сред топ офертите на големите мобилните оператори на над 60 пазара, включително България, Австрия, Латвия, Румъния, Словения, Дания, Хърватска, Албания, Южна Африка, и др.

Часовниците са идеални за деца до 14-годишна възраст. Те работят с вградена SIM карта, синхронизирана чрез безплатно мобилно приложение. Имат удобен дизайн и свежи цветове. С MyKi детето може да получава и прави обаждания, да изпраща гласови съобщения, както и да получава текстови.

Защо РОДИТЕЛИТЕ избират MyKi?
- Стабилна връзка - възможност за постоянна комуникация с детето
- Спокойствие – родителят знае по всяко време къде е детето му, благодарение на гарантираната технологията за локализация чрез 24 сателита, Wi-Fi и LBS на MyKi. Дори, ако сте в тълпа на концерт, оживен магазин, на детско събитие или просто винаги, когато детето може да изчезне от погледа за секунди, ще бъде намерено пак за секунди чрез MyKi
- Сигурност – възможност за задаване на зона на сигурност според дневния график – ако детето излезе от нея, родителят веднага получава нотификация
- Надежност - функцията за отчитане на скорост: ако детето се движи с повече от 50 км/ч, родителят получава нотификация

Защо ДЕЦАТА обичат MyKi?
- Цветен и забавен – MyKi e с мека, силиконова и антибактериална каишка в свежи цветове, a моделът MyKi Touch е с ярък цветен сензорен дисплей
- Връзка със близките – MyKi може да набира 20 номера, настроени от родителя
- SOS бутон – винаги, когато има нужда от спешна помощ.

Голямо предимство на MyKi пред други алтернативи на пазара е качествена 24-часова поддръжка на местен език. Освен това конкурентно предимство на MyKi е високото ниво на защита. Часовникът използва криптиран канал за свързаност между приложението и часовника. Всеки MyKi разполага с уникален таен ключ, който се знае само от производителя по подобие на кредитните карти. Този ключ се използва за криптиране на данните. В същото време, сървърите, които се използват за поддържане на комуникацията чрез часовниците, се намират във Европа, покривайки най-високите изисквания за сигурност срещу неоторизиран достъп до информацията.

Така, само 3 години по-късно, българският MyKi успя да се наложи като най-добрият приятел на децата в над 60 страни и продължава да завоюва нови и нови пазари, доказвайки IoT потенциалa на България.
Алтерко Роботикс https://shelly.cloud/

Алтерко Роботикс

Дали спрях ютията? А печката? Каква ли ще е сметката за ток тази зима? Това са само част от най-разпространените потребителски страхове днес. За радост, на всеки един от тях вече има достъпно смарт решение, при това – българска разработка.

Shelly е продуктова линия от устройства за автоматизация на дома на българската IoT компания Алтерко Роботикс. И докато редица водещи световни IT компании са в още в процес на разработка на устройства за умен дом, продуктите на Алтерко Роботикс са готови, в продажба от лятото на 2017 г. и със сериозно пазарно присъствие.

Към момента продуктовата линия Shelly включва няколко устройства: https://shelly.cloud/shop_shelly/.

Умната крушка Shelly Bulb може да направи цветът на всеки по-цветен! За да сме по-точни – 16 милиона пъти по-цветен! Тя може да свети в 16 милиона цвята по избор на потребителя, като консумира само 6W, а управлението й става лесно – през смартфон, и трябва просто да я завиете на мястото на старата крушка. Shelly Bulb може да се включва и изключва сама в определени часове, както и да следва залеза и изгрева.

Умният контакт Shelly Plug отново се управлява от смартфон и показва в реално време консумираната енергия в безплатно мобилно приложение. Чрез Shelly Plug може да се включва и изключва всеки електроуред с консумация до 16 ампера от дистанция през мобилното приложение – край на страхове като „Дали изключих печката?”.

Shelly 4Prо e първото Wi-Fi реле в света по своите възможности, което е пригодено за вграждане директно в електрическото табло. С него може да се управляват едновременно 4 вериги по 2.4 kW. Релето има и екран, на който може да се види консумацията на ток в реално време.

Shelly 2 е най-малкото 2-канално Wi-Fi реле, което позволява измерване на консумацията на енергия. То е толкова малко, че се събира в конзолата зад ключа за осветление или контакта на стената. To дава възможност да се управляват две вериги по 8 ампера всяка, има и уникалната функция да управлява всяка гаражна врата, щора и всякакви електрически мотори.

Shelly Eye е компактна, безжична камера за сигурност, която изпраща задействани от движението сигнали и HD видео към смартфона. Тя засича звук и вижда в тъмнината посредством последно поколение инфраред технология. Камерата е с 3G модем и батерия, както и слот за SD карта памет.

Shelly Sense е незаменим помощник у дома. Той изпраща информация за светлина, топлина, движение директно на смартфона и позволява да сте информирани и да управлявате микросредата в дома.

Закупувайки продуктите Shelly, всеки потребител може да направи първи стъпка към ерата на умните домове и то на достъпни цени, да оптимизира сметките си за ток, да повиши сигурността в дома си и като цяло да улесни и повиши комфорта си на живот.

Наскоро Алтерко Роботикс стана една от първите IT компании в България, въвели криптивалутата като разплащателен метод. Продуктите Shelly могат да бъдат закупени с Bitcoin, Bitcoin cash или Litecoin. Предстои добавянето на още криптовалути, както и на още смарт продукти към линията Shelly, което ще затвърди Алтерко Роботикс като един от иноваторите на българския и международния смарт пазар.

Булбера ЕООД http://bulbera.com/

Булбера ЕООД

Булбера ЕООД е създател на мобилното приложение Protect Your Kid, което защитава децата онлайн. Приложението е преведено на 10 езика и се използва от родители и деца в цял свят. То е единственото приложение за родителски контрол на български език и напълно безплатно за потребители в България.
Разработено от екипа на Булбера, приложението дава възможност на родителите да осигурят на своите деца защитено сърфиране в интернет, контрол над времето, прекарано с телефона или таблета, и видимост къде е детето в момента.
Основните функции на Protect Your Kid включват защита от неподходящо съдържание, управление на приложенията, създаване на времеви правила, ограничаване на обажданията и приложенията нощно време, информация за това къде се намира детето в момента.
Приложението осигурява пълен контрол върху устройствата на децата и проследяване на данните за употреба през смартфона, таблета или компютъра на родителя. То е достъпно за сваляне от Google Play и работи на Android устройствата на децата.
През функцията на приложението за история на употребата може да се проверява какви сайтове и кои приложения е използвало детето. Това дава повод да се разговаря за качествата на всяко приложение и сайт, какво е интересно и какво е полезно, а също така – за съществуването на приложения и сайтове, които не са подходящи за деца.

Protect Your Kid предизвика сериозен разговор за онлайн опасностите за децата и за възможността за родителски контрол над техните интернет занимания. Тази тема е актуална, както в България така и в цял свят.
Приложението бе номинирано от световните награди WSA Awards (World Summit Awards), промотиращи локални, дигитални проекти със социално-полезна насоченост. С номинацията в категория“ Приобщаване и овластяване“ станахме част от най-добрите 350 приложения в света за 2017.
Булбера също бе номинирана „Иновативно предприятие на годината в област „ Социална Иновация“за 2017 година.
Protect Your Kid е нашият социален проект и кауза. Искаме да помогнем на родители от цял свят да обръщат внимание на онлайн поведението на децата си и да ги научат как да използват технологиите правилно. Искаме децата да могат да използват своите смарт устройства, но в разумни за тях граници и имайки достъп само до информация и приложения, които не биха им навредили. За тази кауза сме подкрепени от родители и медии от цял свят и ежедневно получаваме отзиви относно важността на проблема, с които се борим.

ВЕДАМО ЕАД http://www.vedamo.com

ВЕДАМО ЕАД

Ведамо ЕАД е българска компания, създадена от млад и амбициозен екип, обединяващ в себе си експерти от различни области (софтуерни инженери и педагогически специалисти ). Ние сме посветени на идеята да направим онлайн обучението по-ефективно, лесно и достъпно за всеки. Затова създадохме платформа, специално разработена за нуждите на обучението. Тя е облачно-базирана и се състои от виртуална класна стая за интерактивни видео-конферентни онлайн сесии и система за управление на обучението, позволяваща администриране и провеждане на онлайн курсове.
Успоредно с разработването на платформата, създадохме и авторска методика за преподаване, съобразена изцяло със спецификите на работа във виртуална среда.
ВЕДАМО е създадена с разбирането, че учителите и организациите, предоставящи обучения се нуждаят не просто от софтуер, а от решение, което да направи преподаването им още по-достъпно, мотивиращо и увлекателно с минимални усилия.
Платформата е изградена :
• от една страна - да подпомогне преподавателите и учебните организации да стартират нови бизнес проекти; да увеличат обхвата си, като същевременно намаляват разходите и времето отделени за логистика; да работят с различни потребители, независимо от местоположението им.
• от друга – да позволи на широк кръг хора от различни социални и възрастови групи да се възползват от достъпно и качествено образование
В разработването на продукта взеха участие много деца и учители, благодарение на което платформата е интуитивна и лесна за използване. Тя е приложима за различни типове обучения и се използва успешно от преподаватели и обучаващи организации в цял свят. Наши клиенти са организации от Африка, Южна Америка, Северна Америка, Азия, Европа и др.
- https://www.vedamo.com/bg/success-story/bradford
- https://www.vedamo.com/bg/success-story/prompt-education-consultant
- https://www.vedamo.com/bg/success-story/esf
В България услугата намери приложение в редица училища и детски градини: 105 СУ „Атанас Далчев“, 32 СУ „Св. Климент Охридски, 68 СУ „Акад. Никола Обрешков“, Частно училище „Светлина“, ЧДГ „Доверие“; 49 ОДЗ „Радост“ гр. София, ДГ „Чиполино“ гр. Свищов и др.
- https://www.vedamo.com/bg/success-story/sofia-university
- https://www.vedamo.com/bg/success-story/bulsatcom
- https://www.vedamo.com/bg/success-story/76-school
- https://www.vedamo.com/bg/success-story/49-kindergarten
През 2017 г., ВЕДАМО спечели участие в проекта на Европейската комисия „Ready2Go“, както и номинации за „Най-добра иновация в образованието“ на наградите Webit и за „Иновация в образованието“ на Bett Asia.
Компанията е партньор със СУ „Св. Кл. Охридски“. Екипът ни участва в редица изследователски проекти и провежда квалификационни курсове за учители и бъдещи педагози.

Гражданите ООД https://grajdanite.bg

Гражданите ООД

“Гражданите” промотира и подкрепя едно по-отговорно и учтиво гражданско общество.

„Гражданите“ е платформа (мобилно приложение, уебсайт и чатбот), в която граждани заедно с институции, бизнес и медии разрешават ефективно социални проблеми.

До септември 2017 г. “Гражданите” беше само с фокус на пътни нарушения и изоставени автомобили.

От октомври 2017 г. хората, използващи “Гражданите”, могат да подават всякакви сигнали за социални проблеми - бездомни хoра, боклуци, пътни нарушения, неработещо осветление, безпризорни животни и др. Надградената платформата беше представена на пресконференция заедно с кмета на София - г-жа Фандъкова (http://btvnovinite.bg/article/bulgaria/podavame-signali-do-stolichnata-obshtina-onlajn.html).

Видео https://www.youtube.com/watch?v=-1KbgQpqhwQ&list=FLt4IgTBBbHicpG3qLIgc_3g

За инспекторите от общинската администрация “Гражданите” е платформа, в която сигналите отиват директно в съответния район или отговорна страна при човека, отговорен за тяхната обработка. Върху един и същ сигнал могат да работят няколко институции едновременно. При промяна на статуса подателите на сигнал получават известия. По този начин “Гражданите” премахва хартията и куриерските разходи комуникация между институциите и граждани.  Също така сигналите в “Гражданите” са с много по-голяма достоверност на информация от сигналите, които институциите получават през други канали, защото се изискват допълнителни данни на подателя.

За инспекторите има специален профил, с който могат да работят на терен през мобилен телефон - https://www.youtube.com/watch?v=V4FWHiYoSC0, a всеки кмет може да види кой сигнал от кой служител е поет и какъв статус има.

Още една новост от тази година е видимостта на всички глоби, които Пътна Полиция издава по сигнали в “Гражданите”. Всеки може да ги види в платформата чрез избор на филтър “Глобени”.

От една страна, приложението дава възможност на потребителите да заснемат пътни нарушения, от друга - да поемат отговорност за поведението си като се извинят в приложението на този, който ги е снимал. Извинението става чрез бутона "Извини се" и гражданинът, качил снимката, получава опции: "приеми" и "отхвърли". Ако приеме извинението, снимката се скрива от галерията. Ако не, остава.

Голямата идея на „Гражданите“ не е да подобри околната среда посредством санкции. Целта градивните части на обществото ни - граждани, институции, бизнес и медии, да заработят заедно в разрешаването на всеки един социален проблем. Вярваме, че изразената гражданска позиция и нетърпимост в обществото са най-добрият коректив. Смятаме, че човек би преосмислил своето поведение, ако семейството, приятелите или колегите му го порицаят или обърнат внимание на извършеното нарушение. Затова в приложението съществуват функциoналностите “радар по локация”, „търсачка“ и „радар по регистрационен номер“. 

За 29 месеца „Гражданите“ има 59 000+ регистрации, 10 000+ сигнала към институциите, 1300+ извинения на нарушители и 76 000+ снимки, които изграждат най-голямата структурирана база данни за нарушения в България.

Бизнес моделите, с които “Гражданите” се издържа, включват:

  • Мониторинг на служебни автомобили за фирми с автопаркове;
  • SaaS за институции за отработване на сигнали;
  • Достъп до данни за авто застрахователи с цел управление на риска;
  • Платени известия;
  • Е-подпис.
Империя Онлайн http://www.imperiaonline.bg

Империя Онлайн

Империя Онлайн е водеща световна и най-голямата българска компания за разработка и разпространение на игри. Работим на уеб, мобилни и VR платформи, имаме 25 игри и обслужваме над 40 милиона потребители в световен мащаб. Компанията е била изложител, спонсор и лектор на над 40 световноизвестни гейм конвенции (Gamescom, Game Connection, Casual Connect, Pocket Gamer и др.), има две отличия от Deloitte, награда за „Корпоративна отговорност“ от БАИТ, „Най-добро гейминг приложение 2017“ с Viber Emperors от Webit и е обявена за Национален шампион от Европейските бизнес награди в категория “Клиентски фокус“, с което ежегодно допринася за развитието на ИКТ индустрията в България. Стратегическите ни игри са преведени на 30 езика, разпространяват се в 190 държави и сред дългогодишните ни партньори са Apple, Google, Microsoft, Facebook, Samsung, Mail.Ru Group, Steam, Sony PlayStation, Vivacom, Viber, Cafe Bazaar (ирански мобилен магазин), Naranya (латиноамерикански мобилен магазин) и много други. Ние разработваме скъпи и качествени продукти, които предлагаме безплатно. Най-големите ни пазари са САЩ, Русия, Бразилия, Турция, Саудитска Арабия, България, Румъния, Италия, Полша и Хърватия.
През 2017 година покорихме арабските класации на Apple и Google с напълно локализираната игра Kingdoms Online: http://www.almamalekonline.com/. Смятаме този ИКТ продукт за изключително успешен поради няколко фактора:
-Това е стратегия в реално време, която е изцяло локализирана за арабския пазар. Издадена е от Play 3arabi- компания, която има 10 заглавия зад гърба си и множество публикувани игри в партньорства като нашето.
-Kingdoms Online или الممالك اون لاين, името под което е публикувана играта, достигна до 100 хиляди мобилни геймъри в района само за 2 месеца след пускането си през февруари.
-MMO играта бе избрана едновременно за номер едно от Apple App Store и Google Play в БИСА.
-Фирмата ни е в партньорство с един от най-големите телекоми в района Zain Group, които имат над 45.3 милиона потребители, като те изпращат sms рекламни съобщения за Kingdoms Online. Предстои пускането й в HiApp магазина на Huawei.
-Проектът е изцяло съобразен със спецификите на района, с променени герои в играта, специален саундтрак, локализирана визия на сградите и терените. За арабския потребител са съобразени цветове, детайли, като чашите за кафе, оръжията и особеностите на бита и културата. Именно това внимание към детайла ни спечели награди на “Клиентски фокус“ на Forbes Business Awards, Going Abroad E-awards номинация на Forbes и Национален шампион от Европейските бизнес награди в категория “Клиентски фокус“.
-Множество потребители от Саудитска Арабия, Ирак и Кувейт се превърнаха във верни фенове на играта от ден едно на пускането й на пазара. Затова и инвестирахме в създаването на специални стикери за района, които ще намерите в прикачения файл.
-Едни от най-известните влогъри от БИСА отразиха играта и направиха интерактивни игри с нея.
-MMO играта бе в топ класациите на приложението Wizzo към самата телевизия, по която пуснаха и реклама за Kingdoms Online: https://www.youtube.com/watch?v=HJeaSTdATGM
Нестихващият интерес към тази игра, създадена изцяло в България, ни спечели множество покани за международни изложения като лектори, за да споделим своя ноу-хау в локализирането на продукти. Смятаме, че именно така утвърждаваме доброто име на българския ИКТ сектор.

МенторМейт ЕООД https://www.mentormate.bg/

МенторМейт ЕООД

MobCon е иновативно мобилно приложение и мощен инструмент за организация и цялостното управление на всяка една конференция.
Приложението е разработено в две версии - за iOS и Android, създадени така, че да подобряват цялостното потребителско изживяване на всяко едно устройство. Администраторския панел е изграден в крак с последните уеб тенденции и е достъпен както на всички широко разпространени операционни системи, така и на всички мобилни платформи.
MobCon e иновативен продукт, който улеснява и организацията на последващи събития. В последната версия на приложението има възможност за автоматизация и съкращаване на част от процеса на работа, като създаването на събитие става с една-единствена стъпка. По този начин приложението спестява много време и усилия на организаторите, а от друга страна доставя необходимата информация по възможно най-достъпен и бърз начин на крайните потребители.
Потребителите имат достъп до цялата необходима информация за конференцията в реално време, директно през приложението - списъци с лекции, лектори, спонсори и изложители, списък с посетители, MobDemo финалисти, анкети, интерактивна карта и QR скенер. Двете версии на приложението притежават модерен user-friendly дизайн, който допълва функционалностите му.
Множеството положителни коментари в Android Play магазина, както и статистиката, получена от проведената анкета, са доказателство за многобройните доволни потребители на MobCon. През 2017г. iOS приложението е било свалено 2674 пъти от Apple Store и 186 пъти от Google Play, а общите стойности от създаването на приложенията са iOS - 3341 и Android - 1224 сваляния.
Потребителите бяха попитани за удовлетворението си от използването на приложението, избирайки от 1 до 5 ( 5 - изключително доволен, 1 - изобщо недоволен). На графиката (в документа) в процентно отношение са изобразени получените отговори на удовлетворените потребители.
МенторМейт ЕООД https://www.mentormate.bg/

МенторМейт ЕООД

“Нощ/Пловдив” е иновативно мобилно приложение и мощен инструмент за организацията и цялостното управление на всяко културно събитие.
Приложението е разработено в две версии - за iOS и Android, създадени така, че да подобряват цялостното потребителско изживяване на всяко едно устройство.
В “Нощ/ Пловдив” има всичко необходимо на един културен любител, създавайки персонализирана програма спрямо интересите на всеки, навигиране до различни локации, на които се провеждат събитията, получаване на известия, както и улеснено и бързо намиране на нужната информация последством филтри. Двете версии на приложението притежават модерен user-friendly дизайн, който допълва функционалностите му и улесняват потребителите.
Мобилното приложение е било изтеглено общо 2563 за Android, от които пъти 464 през 2017г., а за iOS общо 1732 пъти от създаването му от април 2015 до 7 януари 2018г., от които 823 пъти през 2017г.
Мигота ЕООД https://worddio.com/

Мигота ЕООД

Worddio е иновативен и амбициозен проект, който съчетава най-ефективните методи за бързо лесно учене на нови думи при изучаването на чужд език. Проектът е развит в две насоки - мобилно приложение, насочено към хора, които искат да обогатят своя езиков запас, и уеб базирана платформа насочена към езиковите училища и преподавателите по чужди езици.

За мобилното ПРИЛОЖЕНИЕ
Мобилното приложение Worddio предлага над 7000 думи и фрази, записани на 34 езика от оригинални носители на речта, подредени в групи по нива и теми. Worddio e чудесен помощник за всеки, които учи чужд език, в запаметяването на нови думи.

Създаването на Worddio решава няколко наболели проблеми, съпътстващи ученето на език. Приложението е предназначено за ползване от динамични хора, които да учат, докато са заети с нещо друго. Другата потребителска болка, която решава проектът е с ПРАВИЛНОТО ПРОИЗНОШЕНИЕ. Мобилното приложение на Worddio (https://worddio.com/students) помага за запаметяването на думи, докато караме колело, пътуваме за работа, тичаме в парка.

За платформата за УЧИТЕЛИ
Идентифицирахме съществена нужда от дигитализиране на процеса на учене и в езиковите школи. Така ни хрумна да пренесем Worddio и в класните стаи. Развихме процесите по учене с платформата така, че да изискват минимален ресурс, а ползването ѝ е напълно БЕЗПЛАТНО!

На платформата за езиковите училища (https://worddio.com/web-system), преподавателите имат достъп до всички думи и могат да ги подредят в групи спрямо материалите по които преподават, урок по урок. След като подредят думите, тази подредба може лесно да се прехвърли в приложението и така техните ученици да имат подредени думите си според уроците по които учат. Платформата съчетана с приложението се превръща в МОЩЕН ИНСТРУМЕНТ за езиковите училища, с който да помогнат на учениците си за по-лесно заучаване на новите думи.

МЕТОДЪТ на Worddio
Базиран на задълбочено проучване сред много специалисти лингвисти и преподаватели по чужди езици, методът на Worddio представлява симбиоза между двете най-популярни практики на заучаване на нови думи, тази на повтарящо се слухово възприемане на думите произнесени от оригинални носители на езика и тази на флаш картите, която се характеризира с предизвикателството, след като прочетеш думата на един език, да я познаеш на другия език.

В резултат на съчетаването и подобряването на тези успешни практики, приложението Worddio предлага възможност да слушате предварително зададено количество от двойки еднакви думи, на майчиния език и на езика който искате да изучавате.

Проектът Worddio (https://worddio.com/) е одобрен и оценен като иновативен проект по Оперативна програма за Иновации и конкурентоспособност на ЕС през 2017г., но не стига до финансиране, след което е развит със собствени средства.

Със своите обширни библиотеки от думи и фрази, записани на 34 езика, Worddio покрива над 90% от говорещото население на света. Проектът е насочен към световния пазар и цели да влезе в ТОП 10 на пазара на продукти в сферата на образованието до края на 2018г.

Проектът не е изцяло комерсиален и цели подобряването на инструментариума в езиковите училища. Това е и причината, платформата за учители да е напълно БЕЗПЛАТНА, както за преподавателите и езиковите школи, така и за техните ученици.

Министерство на туризма http://www.tourism.government.bg/

Министерство на туризма

Министерството на туризма съвместно с английската технологична компания Horizon Software Solutions Ltd. създадоха официалната маркетингова интерактивна Платформа и мобилно приложение iLoveBulgaria. Разработена от млади и амбициозни българи, платформата е съвременен високо-технологичен канал за промотиране на България като целогодишна туристическа дестинация. Тя е едновременно пътеводител, стимул за посещение на забележителностите, навигационна система и игра, която увлича и печели все повече почитатели. iLoveBulgaria обединява в едно всички важни канали за маркетиране на туристическия продукт - уебсайт, социални мрежи, Viber и мобилно приложение, достъпно на 13 езика за устройства с Android и iOS.
Успешната колаборация на екипа на iLoveBulgaria с Министерството на туризма позволи създаването на единен регистър на националните туристически обекти. Само за няколко месеца след лансирането си приложението е свалено от над 20 000 потребители от цялата страна и от много туристи и гости на България. Последователите в социалните мрежи са над 50 000. iLoveBulgaria предлага на туристическия бранш най-новите тенденции и подходи в съвременния маркетинг. Туроператори, хотелиери, собственици на СПА центрове, ресторантьори, авиокомпании и други видове бизнес отправят своите предложения към точните клиенти, тъй като системата дава възможност за таргетиране на посланията към точно определена група потребители.
Платформата iLoveBulgaria вече е достъпна и за всички потребители на Viber в България. Това е резултат от успешното публично-частно партньорство между Министерството на туризма, iLoveBulgaria и Viber. Интегрирана като Extension в приложението, тя е пример как технологията помага и подобрява избора на офлайн изживявания и стимулира вътрешния туризъм. iLoveBulgaria, подобно на други Extensions във Viber, е създаден, за да пести време на потребителите, като премахва нуждата от работа с няколко приложения едновременно. Удобен и полезен, този Extension позволява на всеки, който обича пътешествията да открива нови дестинации в страната, да ги споделя с приятели бързо и лесно директно в панела за разговори във Viber, като по този начин планирането на поредното пътуване става по-удобно и без излишно забавяне.
Благодарение на Rakuten Viber, над 900 милиона потребители по света имат достъп до разнообразие от функции като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности.
Първият Viber chat extension в България е нагледен пример как съвременните информационно-комуникационни технологии подобряват потребителското изживяване и са едновременно в полза на потребителя и на бизнеса.
Проектът е замислен и разработен така, че да е атрактивен за младите хора, но също така да бъде удобен и интуитивен за по-зрялото поколение.
Мобайл Системс ООД https://www.mobisystems.com/

Мобайл Системс ООД

Мобайл Системс (запазена марка MobiSystems) е единствената продуктова българска ИТ компания, която реализира продуктите си в буквално всяка една държава в света. Приложенията ни са основно в сферата на бизнеса и продуктивността, като общият брой на потребителите ни в световен мащаб е над 500 милиона. Изградили сме стратегически партньорства със световни лидери в съответните области като Sony, Alcatel, Sharp, Toshiba, Kyocera, Panasonic, ZTE, Yandex, Oxford University Press, Collins и много други. Само флагменът на MobiSystems, мобилният пакет OfficeSuite има над 300 М потребителя в целия свят, а вторият по популярност продукт File Commander, има около 100 милиона.
През ноември 2016 г., с цел разширяване на портфолиото си с продукти, допълващи основните ни, MobiSystems закупува от независим разработчик Aqua Mail - мейл клиент за Андроид, като успява да привлече и самият разработчик като част от екипа си. Преди закупуването си от MobiSystems, продуктът е обещаващ като идея, но разработчикът няма ресурси нито за пазарна реализация, нито за регулярни ъпдейти.
Преди партньорството с наложен на пазара играч, Aqua Mail е можел да достигне само до 10 000 потребителя, основно в района на Източна Европа, Русия и Германия, което е крайно недостатъчно за едно мобилно приложение.
След приемането на Aqua Mail в семейството на MobiSystems, от началото на 2017г. до днес, фирмата предприема следните конкретни стъпки към стабилна пазарна реализация на продукта:
* започва агресивна крос - промоция на Aqua Mail чрез другите продукти на фирмата, като по този начин достига ежедневно до милиони клиенти по света. В резултат към днешна дата, само година след като Aqua Mail става част от семейството на MobiSystems, потребителите му са нараснали от 10 000 до почти 5 милиона ( броя потребители е видим на този линк https://play.google.com/store/apps/details?id=org.kman.AquaMail&hl=en)
* заделя собствени ресурси, които да развиват и регулярно да актуализират програмата - това са програмисти, графични дизайнери, тестери, продуктов мениджър и мениджър бизнес развитие. В резултат, приложението утроява печалбата, която носи на фирмата, въпреки че се самоиздържа (покрива заплатите на заделения за целта немалък екип). Aqua Mail се налага на пазара като най-гъвкавият и приспособим към изискванията на клиента мейл клиент с над 300 функционалности, които могат да се персонализират.
Към момента, от всички продукти на MobiSystems, Aqua Mail е определено приложението, което се радва на най-висок retention rate (процент на задържане и ползване от страна на потребителя), което говори за широката му употреба.
Също като останалите продукти на Мобайл Системс, Aqua Mail се радва и на технологично партньорство с хардуерни производители, под формата на преинсталация - Aqua Mail е преинсталирана на интерактивните екрани на тайванския лидер в образователните технологии Hitevision.

Си Дотс ЕООД http://www.cdots-corporation.com

Си Дотс ЕООД

InsideView - решението показва във всеки един момент графично как работи оперативно компанията в най-малките й детайли.

Как работи InsideView - Защо някои офиси са по-ефективни, а в други работят прекалено много служители? Кое не сработва в отдела по поддръжката? А каква е реалната ефективност между маркетинга и продажбите?

InsideView е система, която анализира оперативната активност на всички служители:
Разговори по телефона; Изпратени е-мейли; Генерирани, одобрени, оферти в CRM системата; Поръчки от ERP решението; Активността от чат програмата; Skype разговорите; Интернет сърфирането; MS Word документите; MS Excel таблиците … и Ви дава отговор, кое не работи добре в компанията.

Основна цел
Предоставя оперативна информация за работата на компанията всеки момент, дава отговори на наболели въпроси и реализира 100% от потенциална на компанията. Метриката се определя на времева база (дневна, седмична, месечна, годишна) и от активностите на всеки служител спрямо извършените типични дейности за неговата длъжност. Изготвя визуална справка под форма на графика какво е натоварването, ефективността, реализацията на ресурсите, с които клиента разполага.

Според нас – създателите – решението няма аналог в света.

Тревър Лабс ЕООД http://www.trevorai.com

Тревър Лабс ЕООД

Trevor Labs е стартъп компания стартираща края на 2016 година в международен инкубатор Founders Institute. Месеци след това сключва партньорство с една от най-добрите компании за изработка на софтуеър и пуска първия си продукт на пазара - личен асистент за себе-организация и менажиране на време и задачи. Продуктът бе тестван от малък набор от 5000 потребителя, които повишиха тяхната производителност с 25% повече от конкурентни продукти. В момента стартъпът доразвива успешния подход към ръководенето на време и добавя помощтна функционалност от тип изкуствен интелект, която драстично ще повиши производителността на потребителите.

Новини

28.02.2018

Известни са победителите в конкурса „Наградите на БАИТ“ за 2017 г.

  Церемонията по награждаване на победителите се проведе с участието на Президента на Република България Румен Радев и под егидата на Българското председателство на Съвета на Европейския...

16.02.2018

Известни са номинираните в отделните категории от конкурса „Наградите на БАИТ“ за 2017 г.

Церемонията по награждаване на победителите ще се проведе под патронажа на Президента на Република България Румен Радев и под егидата на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз....

16.01.2018

Над 120 кандидатури събра тази година конкурсът „Наградите на БАИТ” за 2017 г.

С отварянето на надпреварата към други сектори на икономиката компаниите представят различни ИКТ проекти – от телемедицина до стаи на загадките      127 регистрации от...

 

Златен спонсор

DSK

Сребърен спонсор

Microsoft Telelink Sofia Airport Center B-Trust by Borica OPEL

Със специалното участие на Община Русе

Община Русе

Бронзов спонсор

Ciela Norma

Партньори

Българска национална телевизия БНР БЪЛГАРСКА ТЕЛЕГРАФНА АГЕНЦИЯ TechNews ICT Media Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия Национално сдружение на общините в Република България Eleven Start It Smart ПРЕДПРИЕМАЧ b2b Media Sofia Tech Park Национален център за безопасен интернет Innovation Starter SocialEvo JA Bulgaria eventsmedia.bg LaunchHub ABLE