Начало Партньори Контакти Поверителност English

8-мо издание

Конкурс Наградите на БАИТ за 2018 г.

Кандидатствай

Участници

Начало » Участници» Компания-новатор в използване на авангардни ИКТ решения

Компания-новатор в използване на авангардни ИКТ решения

Cobuilder International http://www.cobuilder.com

Cobuilder International

Кобилдър Интернешънъл е част от семейството на международна компания, базирана в Осло, с дъщерни дружества в няколко европейски държави. Компанията разработва иновативни софтуерни продукти за строителната индустрия. През 2013 г. Кобилдър основава своето първо дъщерно дружество именно в София, където изцяло се извършва разработването и поддръжката на интегрираната платформа на компанията, осигуряваща безпрепятствен поток на информацията между различните участници в строителството. От основаването си досега Кобилдър Интернешънъл играе ключова роля за групата, тъй като именно в България се съсредоточават отделите, които се занимават с проучвания, разработване, оптимизиране и поддръжка на софтуера, дигитален маркетинг, управление на проекти и обслужване на клиенти. Разнообразието на умения и опит в Кобилдър подпомага развойната дейност, която е в основата на иновациите, характерни за компанията.
Интегрираната платформа на Кобилдър има за цел да улесни всички участници в строителния процес чрез изграждането на информационни модели, захранвани от структурирани данни, чието качество е осигурено от съвместимост с Европейски и национални стандарти. Иновацията се изразява в това, че използването на информацията в строителството се ограничава до обмен на неструктурирани данни под формата на PDF или на аналогови носители, които често не подлежат на автоматизация или контрол на качеството.
Според редица европейски проучвания, въвеждането на СИМ технологиите в строителството би могло да понижи разходите до 20%, както и драстично да намали вредното влияние върху околната среда. На българския пазар интересът към тези технологии е нисък. Въпреки това Кобилдър заедно с експерти от българската научно-академична сфера допринася за разработването на стандарти за дигитализиране на строителството на европейско ниво. Към момента по-голямата част от клиентите на Кобилдър са така наречените „ранни усвоители“: компании с глобални стратегии за дигитална трансформация като Wienerberger, Kingspan, ACO, Knauf Insulation, BAM, SKANSKA, Tata Steel.

Кои са авангардните ИКТ решения, които Кобилдър имплементира в България?
През 2018 г. българският екип разработи нова концепция за позициониране на платформата по модела на Microsoft Azure. Концепцията е без еквивалент на пазара и е базирана на “bleeding-edge” технологии, сред които най-новите разработки в Microsoft Azure.
Платформата предлага SaaS с автоматизирано осигуряване (automated provisioning). Това означава, че потребителят получава максимално бърз и автоматизиран процес на избор кое решение е релевантно за него като платформата автоматично конфигурира услугата на базата на модули и функционалности. Потребителите получават гранулиран достъп до услугите, базиран на ролята в тяхната компания-account. Добавената стойност за клиентите е, че платформата следва техните вътрешни процеси и организационна структура. Така платформата се явява естествено продължение на вътрешните ИТ процеси на клиента.
Кобилдър използва широк спектър технологии, популяризирани през годините – от релационни до “ graph” бази данни, от „ microservice“ архитектура до консистентно потребителско преживяване без усещането, че потребителят е трансфериран между различни модули в рамките на портала.
Платформата е изцяло базирана в облака на Microsoft, което осигурява съответствие, съвместимост и високи нива на сигурност – фактори, които играят огромна роля в силно регулирания строителен B2B сектор.
В момента Кобилдър е на шесто място в класацията на Капитал за най-динамично развиващите се технологични компании в България. Инвестицията в технологии като Microsoft Azure е сред основните фактори, които привличат талант в компанията и подпомагат нейното разрастване.

Devexperts https://devexperts.com/

Devexperts

Защо Devexperts е компания-новатор в използване на авангардни ИКТ решения?

Основата на иновацията на Devexperts се крие в първата в света AR/VR платформа за интерактивно търгуване на финансовите бори, която замества множеството монитори, които обикновено са позиционирани на работното място на един брокер със AR очила, които практически могат да мултиплицират в пъти повече интерфейсите в реално време, графиките и widget-ите, които един брокер ползва. Иновацията премахва необходимостта на множеството, енергийно неефективни и облъчващи монитори, заменяйки ги с удобни очила, които могат да пренесат работното място абсолютно навсякъде, а площта заета от графична информация да е практически 360 градуса в пространството. За разработка на технологията компанията се базира на използването на очилата за паралелна реалност на Microsoft – HoloLens и интерактивния интерфейс за триизмерна интеракция MagicLeap, чрез който жестовете се транслират на дигитални действия и функции.

Devexperts революционизира финансовото анализиране на данни, като го води в изцяло друго измерение, а именно в това на аугментираната (AR) и виртуална реалност (VR). Холографските очила на Devexperts обединяват експертизата и последните иновации в технологиите на разработчиците на най-добрите платформи за търговия на опции в САЩ, както и над 10-годишния опит на нашите борсови посредници и анализатори.
VR платформата се задвижва от нашите технологии за търговия с ниска латентност, облачната ни анализаторска платформа и нашата собствена инфраструктура за пазарни данни с директна свързаност към всички пазарни центрове по света.

Видео представянето на Devexperts Innovation Trading Experience - https://seafile.in.devexperts.com/f/55f676375d074bee9647/?dl=1

Повече за Devexperts

Devexperts е основана през 2002 г. и работи върху софтуерни решения в областта на капиталовите пазари, като основните клиенти са брокери, компании за управление на финансови активи, банки, стокови борси и борси за криптовалути. През 2018 г. компанията отвори развоен център в София, България, който се превърна и в иновационен хъб за продуктите на Devexperts.

Към момента, Devexperts имa нaд 400 cлyжитeли в paзлични oфиcи пo цeлия cвят, ĸaтo мнoгo oт coфтyepнитe ни инжeнepи ca yчacтвaли в Соllеgіаtе Рrоgrаmmіng Соntеѕt и ca били пoбeдитeли в ТорСоdеr и Gооglе Јаm. Πpeз пocлeднитe пeтнaдeceт гoдини ĸoмпaниятa e пoлyчилa нaд 25 oт нaй-пpecтижнитe cвeтoвни oтличия в coфтyepнaтa и финaнcoвaтa индycтpия.

Πpoдyĸтитe нa Dеvехреrtѕ вĸлючвaт шиpoĸa гaмa плaтфopми зa oнлaйн тъpгoвия. Kaĸтo и инcтpyмeнти зa yпpaвлeниe нa pиcĸa и aлгopитмични инcтpyмeнти зa oбpaбoтĸa и aнaлиз нa дaнни в peaлнo вpeмe. Koмпaниятa paзpaбoтвa АІ сhаtbоtѕ зa бpoĸepи и инвecтициoнни мeниджъpи. Cъщo тaĸa VR / АR бюpa зa тъpгoвия и aнaлизи, hеаtmар и zооmіng пoтpeбитeлcĸи интepфeйcи, тexнoлoгии зa oтĸpивaнe нa измaми и нaблюдeниe нa пoдoзpитeлни дeйнocти нa финaнcoвитe пaзapи, ĸaĸтo и peшeния зa yпpaвлeниe нa индeĸcитe.

TechRoom http://www.TechRoom.bg

TechRoom

TechRoom е българско дружество, което е създадено през 2017 г. Целта на компанията е да предложи на клиентите си редуциране на строителни и експлоатационни разходи, намаляване време за строителство, прецизно финансово и времево планиране, активна и пасивна система за контрол на качеството чрез въвеждане на нови технологични методи и процеси в сферите проектиране, строителство и поддръжка на сградни и инфраструктурни активи.
За краткото време, от своето създаване до днес, TechRoom успя да спечели доверието на ключови клиенти и партньори и да оформи значителна международна контактна мрежа в сектори чуждестранни инвестиции, иновации, технологии, банкиране и строителство.

Основни направления, по които TechRoom е специализирана са:
• Научно изследователска и развойна дейност;
• Дигитализация в сектор строителство;
• Иновации и високи технологии;
• Управление на инвестиционни проекти;

Продуктите и услугите на компанията са разделени в три направления:
• Услуги насочени към държави и държавни институции;
• Продукти и услуги насочени към частни компании;
• Продукти и услуги насочени към банки и банкови институции;

Мисии на компанията, свързани с обществени ползи са:
• Създаване на стратегия и предпоставки за цифровизация на сектор строителство в България;
• Създаване на хъбове и микро инкубатори за иновации и технологии;
• Провеждане на различни мероприятия и събития за запознаване на обществото с ползите от дигитализацията;
• Провеждане на социални мероприятия свързани с КСО политиката на компанията.

През 2018г. TechRoom предложи на клиентите си от България базов сегмент от услуги и продукти:
• Създаване и имплементиране на стратегии за иновации и технологии;
• Създаване на стратегии и анализи за възвръщаемост на инвестициите и оценка на риска;
• Създаване на BIM, VDC, AEC, QC(A&P) и MCS стандарти;
• Създаване на единна среда за обмен на данни и сътрудничество;
• Създаване на бази данни от дигитални, интелигентни, пространствено ориентирани обекти, които обслужват нуждите на BIM и VDC системите;
• Оценка на работни цикли и системи;
• Управление на инвестиционни проекти;
• VR / AR / MR в строителството;
• 3D, 4D, 5D, 6D, 7D услуги насочени към сектор строителство и финанси;
• 3D принтирани сгради

Стремежът на компанията е да работи със своите клиенти в дух на партньорство и сътрудничество. Постигaнето на задоволство у клиента, е цел, която TechRoom следва с постоянство и усърдие.
Мотото ни е, че единствено стратегическия подход при имплементирането на иновации и високотехнологични процеси, ще доведе до еволюция на сектор строителство.

Блек Ай Ти ЕООД http://blackit.bg

Блек Ай Ти ЕООД

Фирма “ БЛЕК АЙ ТИ „ЕООД е компания, която използва авангардни ИКТ решния, като виртуална и добавена реалности, чрез които обектът, предметът или героите „оживяват“ пред нас. Аспарух дърпа юздите на своя кон, Рицар размахва шпаги, виртуално влизаме в различни галерии, църкви, паметници на културата и модерни сгради, в които разглеждаме експонати, икони, картини и всякакви ценности, които са станали предмет на авангардното решение на компанията. Тази уникална иновация се възприема с изключителен интерес от всички и благодарение на тези авангардни ИКТ решения през 2018г. голяма част от наградите за иновации бяха връчени на наши клиенти, което ни прави горди и щастливи, че с продуктите си правим клиентите колоритни и конкурентни в съвременния свят. Това ни провокира да се кандидатираме за наградата в този бранш, защото сме доказан новатор в използването на авангардни ИКТ решения.
Наши новаторски продукти са:
Църквите в Несебър, Паметникът на „Създателите на българската държава“ в Шумен, тракийският жрец от Бегликтаж- Приморско, Спартак в археологически музей Сандански, Боянска църква и църквата св. София в София, най-старата камбана в света, намираща се в Мелник, златната църква в Преслав и др.

Комрад Кооператив https://comradecoop.com/

Комрад Кооператив

“Комрад Кооператив” е децентрализирана автономна организация, която се управлява чрез демократичен консенсус. Използвайки блокчейн, ние работим дистанционно, финансираме идеи и споделяме печалбите от нашата работа.

През 2018 г. кооперативът спечели StarUp състеазнието на CEE Block, най-големият блокчейн форум в Централна и Източна Европа и бяхме избрани за “Иновативно предприятие на годината” на 14-ият Национален иновационен форум. Също така, екипът на Кооператива се разрастна до 22 души и успя да привлече 570 хил. ерво инвестиция за развитието на двата ни основни проекта: “Wetonomy” и “ScyNet”.

Всичко това нямаше как да е възможно без да приложим авангардните и нови технологии като blockchain и изкусктвен интелект. Вдъхновени от принципите на децентрализираната автономна организация (ДАО), след дълго проучване открихме, че най-подходящата правна форма, която урежда взаимоотношенията в едно подобно ДАО е кооперацията. С изненада открихме и, че в България същестува Закон за кооперациите, който макар и не напълно приложим (Европейският регламент за създаване на Европейско кооперативно дружество е в пъти по-добър, но за съжаление не разпознат и напрактика неприложим от Агенцията по вписванията) се оказа най-подходящ за нашите нужди.

Регистрирахме кооперацията - Комрад Кооператив и вече повече от година, използвайки блокчейн системата Wetonomy успяваме да работим децентрализирано (без шефове и тн, а чрез разпознати лидери), да възнаграждаваме себе си и постиженията на нашите колеги, да осчетоводяваме приноса на всеки един за развитието на общите ни проекти, както и да разпределяме печалба по справедлив и ясен начин между всички участници. Успяхме да привлечем и инвестиция от повече от 1 млн лева, чрез новоизобретеният и внедрен дългов инструмент - High Risk Automated Debt.

Целта ни е да докажем, че използвайки достиженията на съвременната наука и технология можем да създадем по-успешни организации от хора, които ползвайки умни договори (smart contracts) на блокчейн да уреждат взаимоотношенията по между си и по този начин да са по-ефективни и удовлетворени от работата си. Повече от 140 млн европейци са работили в кооперативи през 2016 г. в повече от 180 000 кооперативни предприятия с приходи от над милиард. Потенциалът на внедряването на системата Wetonomy на европейско ниво е огромен.

Ние в Комрад Кооператив сме пример, как новите технологии правят хората по-ефективни и успешни. Доказвайки моделът на работа, използвайки умни договори и блокчейн, нашата цел през 2019 г. е повече новосъздаващи, но дори и вече създадени компании да възприемат принципите на работа на децентрализираните автономни организации и технологичните решения, които ползваме да не са авангардни, а да са често-срещана практика.
Коуд Рънърс http://code-runners.com

Коуд Рънърс

Коуд Рънърс е иновативна българска ИТ компания, създадена през 2012 година. Компанията има офиси в три европейски столици – София, Берлин и Амстердам. Коуд Рънърс реализира устойчиви клиентски проекти в повече от 40 страни на 5 континента.
Компанията е специализирана в анализа и визуализацията на големи масиви от данни. Експертизата е концентрирана в три сектора: маркетинг, здравеопазване и финанси.
През 2018, Коуд Рънърс предложи на клиентите си достъп до облачни услуги от Microsoft – Azure, и по-специално анализ на данни с помощта на технологии за машинно обучение. В това число влизат модели за предварително планиране на пазарно поведение, базирани на събрани и обогатени исторически данни; модели за продуктови препоръки като част от по-големи дигитални системи за продажба; модели за отчитане и предотвратяване на измама.
Решенията варират технологично (C#, Python, R), като целта е технологията да отговаря най-близо на бизнес нуждите. Благодарение на широките възможности на Microsoft Azure, технологията е второстепенна – приоритетът бива изместен към бизнеса и неговите потребности.
Облачно-базираните решения способстват интегрирането на по-широк кръг експерти от страна на клиента, колаборацията върху заданието и ускоряват доставянето на демо, итеративното му обновяване и крайната доставка.
Колаборацията върху проекти е допълнително акселерирана благодарение на microservice и function-as-a-service архитектури, които елиминират обичайните затруднения при колаборация, например интегрирането на версии, ъпдейти на текущи системи, профилактика на компоненти от системи и др.
Комбинацията от авангардни подходи при задоволяване на клиентски нужди – облачни технологии, дистрибутирани архитектури и lean управление на проекти с експертна намеса в критичните моменти от създаването на софтуер поддържат кандидатурата на Коуд Рънърс на новаторска компания, налагаща на пазара авангардни ИКТ решения.

М Холдинг АД/Мания Онлайн ЕООД https://mholding.bg/

През 2018 година Мания Онлайн (https://maniastores.bg/razprodajba-drehi-vtora-ruka-online), като част от българския холдинг с 20 години опит в рециклирането на дрехи М Холдинг (https://mholding.bg/), разработи и внедри в експлоатация цялостна система за оценяване, визуализиране и търговия с дрехи втора употреба под формата на web-магазин в два раздела: Аукцион и Разпродажба. Реализирана е пълна интеграция между софтуерните решения за проследяване на производствения процес (оценяването), търговския процес (web-магазин), спедицията и разплащанията и анализирането на данните (Business intelligence) посредством API и директна комуникация между софтуерите. Като част от проекта са разработени иновативни за България метод на ценообразуване (изцяло поддържан от сайта), калкулиране на себестойността при производство свързано с разпад (в ERP системата) и процес на продажба чрез API интеграция между сайта, ERP системата и куриерската фирма.
Завършеният проект отпимизира процесите в компанията и дава възможност за реализирането на зелената мисия на холдинга за намаляване на използването на хартиени документи (дигитално издаване на фактури за клиентите), дигитализиране на производствения процес по оценяване и категоризиране на дрехите втора употреба, които са напълно уникални и спестяване на време на мениджмънта за проследяване и анализиране на резултатите в реално време.

Максима България ЕООД http://www.tmarket.bg/

Максима България ЕООД

T MARKET е практичният избор за ежедневно пазаруване на българските домакинства. Вече 13 години сме в близост до нашите клиенти, а магазините ни са практично устроени. Клиентите ни залагат на ежедневното пазаруване, такъв е и моделът ни на работа.
Но за никого не е тайна, че в пикови часове на касите в супермаркетите се образуват опашки. За да оптимизираме времето, в което клиентите се налага да чакат, за да платят своите продукти, взехме решение да инсталираме каси на самообслужване в наш обект. В началото на месец декември 2018-та представихме иновативния за българския пазар проект „Безпилотни каси“ в магазин T MARKET в квартал Мусагеница, София.
Нарекохме ги безпилотни, защото работата с тях е автономна и лесна, а дизайнът модерен и интуитивен, с препратката към Формула 1. Новата услуга отговаря на очакванията на модерния потребител за бързина и удобство. Инвестицията направихме с цел подобряване на клиентското преживяване по време на пазаруването.
Въведението на тази иновация наложи преразглеждане на процесите на всички нива в компанията. Бяха направени промени в системите за централно въвеждане на артикулите, за продажба на стоки и на цялостната организация на покупките от клиенти в този обект.
Касите на самообслужване в T MARKET Мусагеница са общо четири. Механизмът им на работа е следният: клиентът маркира баркода на избрания от него артикул, след което поставя продукта в очертаната зона и продължава с маркирането на следващия артикул. Стоки като плодове, зеленчуци, насипни бонбони и ядки клиентът сам измерва на касата, като избира дадения продукт от опциите в менюто на екрана.
Софтуерът на новите касите е така програмиран, че да работи на база теглото на всички стоки от асортимента на магазина (над 7000 разновидности) и то с точност до грам. Системата отчита, че след маркиране на баркод стоката е поставена върху определената за целта зона. Едва след това се преминава към маркиране на следващ продукт. Както и на традиционните каси, така и на безпилотните лоялните ни клиенти се възползват от специалните намаления в T MARKET след маркиране на тяхната карта „Благодаря“ малко преди приключване на сметката.
Като технология касите са разработка на компанията-инвеститор Maxima Grupe (част от която е „Максима България“), но спецификите в софтуера са специално адаптирани за T MARKET. Всички функции са на български език (има опция за преминаване към английски и руски език), със звукови разяснения и кратко видео, което показва на клиентите всяка стъпка от процеса на пазаруване. Заплащането на избраните стоки става в брой или с банкова карта, включително и безконтактно. На две от касите плащането е възможно и по двата начина. А на другите две само с банкови карти.
В случай на нужда от помощ, клиентите винаги могат да се обърнат и към T MARKET Express асистента, който ще отговори на въпросите, свързани с касите на самообслужване и ще помогне при работата с тях.
С помощта на новите каси пазаруването в магазина стана още по-бързо и приятно. Времето, което клиентите отделят в супермаркета, намаля, а работата на касиерите на стандартните каси бе оптимизирана.

Малка Театрална Компания ООД http://smalltheatrecompany.com/

Малка Театрална Компания ООД

Малка Театрална Компания вече пет години успешно работи в сферата на сценичните изкуства. През 2018-та година ние създадохме и представихме пред публика нашият най-нов продукт „Островът на съкровищата v.1.0.“ – първият спектакъл съчетаващ куклено-театралното изкуството с технологиите за смесена и виртуална реалност (MR/VR - mixed reality/virtual reality). Към дата на премиерата му 28.10.2018г., спектакълът е без аналог както на българска сцена, така и в световен мащаб.
Авангардното решение, дава възможност на зрителите да гледат на живо как актьори, кукли и виртуални елементи на декора взаимодействат помежду си, в хода на сценичния разказ. Публиката вижда физическите обекти, действащи във виртуалното пространство, благодарение на мобилно приложение, инсталирано на смартфон, комбиниран с VR/AR хедсет.
Мобилното приложение е изцяло изработено и внедрено в експлоатация от партньора ни в този проект „Сандбокс” ЕООД – българска компания, с фокус в създаването на софтуерни продукти с художествена стойност. С цел постигане на високо качество и удовлетвореност на зрителите, мобилното приложение използва и надгражда нововъведения в смартфон технологиите и подобрения в операционната система Android, анонсирани през 2018-та.
На премиерните представления на „Островът на съкровищата v.1.0.“ през месец октомври в Габрово, присъстваха повече от 150 зрители. Предстои спектакълът да бъде представен и пред публиката в столицата, през февруари 2019-та.

Повече информация за компанията и проекта можете да откриете на : www.smalltheatrecompany.com
А видеоклип от спектакъла може да видите тук: https://www.youtube.com/watch?v=3dRei3x_8yU

Микар Иновейшън http://micar21.com/

Микар Иновейшън

Микар Иновейшън (Micar21) е сред 250-те компании, включени в глобалното проучване „Computer-Aided Drug Discovery Services Market 2018-2030“ на световноизвестната агенция за анализи на пазара Roots Analysis, която публикува изследване за основните играчи при откриване на нови лекарствени молекули в световен мащаб за периода 2018 – 2030 година. Нашата компания Микар Иновейшън е една от 250 -те световни компании – наред с компании като Новартис, Санофи, Мерк и други.
Микар Иновейшън (Micar21) е „фабрика“ за намиране на нови лекарствени молекули. Компанията е намерила ниша, в която е в състояние да създаде голямо обществено въздействие, като подобри качеството на живот чрез нови лекарствени малки молекули на блокбъстър лекарства за голям клас болести. Микар Иновейшън се фокусира върху неклиничните доказвания на нови лекарствени молекули в предклиничните постижения в областта на научноизследователската и развойната дейност и постигането на успех в области като неврологията, онкологията, сърдечно-съдовата система, дерматологията, редките заболявания. Micar21 е основната платформа за откриване на кандидати за нови малки лекарствени молекули. Бизнес моделът се основава на патентоване на новооткритите молекули, а лицензите се предоставят впоследствие на търговски партньори (биг фарма компании). Другият модел е създаването на нови spin-out компании, които да развиват новата лекарствена молекула до клинично доказване на концепция и последваща продажба/лицензиране на патента.
http://investsofia.com/sofiyskata-micar21-e-sred-250-te-kompanii-vklyucheni-v-globalnoto-prouchvane-uslugi-za-otkrivane-na-novi-lekarstveni-molekuli-2018-2030-g/

Орфей Клуб Уелнес АД - Пловдив http://orpheusclub.com/

„Орфей клуб уелнес“ АД съществува повече от 20 години и успешно се развива в сферата на туристическите, Балнео, Спа и уелнес услуги, Интернет маркетинг, Електронна търговия, Продуцентска и посредническа дейност, развитие на електронно списание за пътешествия и уелнес, здравословен и природосъобразен начин на живот, онлайн търговия на продукти и услуги. През 2018 г. дружеството успешно стартира иновативен и мащабен проект - първата социална туристическа платформа www.tripxv.com . TripXV е туристическа платформа, чиято цел е да свързва желаещите да пътешестват един с друг, давайки възможност на всеки сам да организира пътешествие, а след това да покани своите приятели да се включат в него. Потребителите на платформата имат на разположение редица инструменти, чрез които могат цялостно да организират своето пътуване, до която и да е точка на света. TripXV дава възможност за контакти между хора със сходни интереси и предлага автоматизирана система за групово пътуване. Платформата е истинско технологично предизвикателство, тъй като създава инструменти , чрез които ролята на туроператора се поема от пътешественика, а предварителната информация, необходима за осъществяване на пътуването, се въвежда от Трипекслидера. Бонусите за клиента са – спестяване на пари, време, взимане на самостоятелно решение, създаване на най-добрия туристически пакет, съобразно желанията на всички, участващи в трипа. TripXV e истинско бизнес предизвикателство за нашия екип, за доставчиците на основни и допълнителни туристически услуги, за крайния потребител и за крайния клиент, защото информацията в платформата се генерира от самите потребители - всичко включено тук е преживяно, като по този начин се запазва автентичният дух на самия пътешественик. Платформата запълва нишата в ИТК сектор в България . Платформата въвежда нови понятия -Трипекслидер, Трипексадвенчър и Трипексактивити. TripXV е платформа all in. Потребителят на TripXV може да получи всичко необходимо за своето пътуване на едно място. Не се налага да влиза в сайтове за всяка отделна услуга и да прави десетки регистрации. След стандартна форма за регистрация, TripXV представя на потребителя форма на проспект, която трябва да се попълни - кога иска да направи своето пътуване, къде иска да отиде и какви услуги да използва от предоставените от различните доставчици. След това потребителят изпраща покани към хора, с които иска да сподели пътуването и залага срок за потвърждение. След изтичане на срока групата е потвърдена и се пристъпва към резервиране на настаняване. Платформата е идеалният начин за организиране на корпоративни пътувания.
През 2019 г. платформата ще се развива и в следващата си версия предвижда предлагане на активен профил на пътуването, в който се отбелязва организационна информация - часове на пристигане в хотела, лист със желания и позволява размяна на моментни съобщения.
При завръщане пътувалият има право да качи в платформата няколкоминутно видеоревю на хотела и на услугите, които е използвал от нашите доставчици. Това ще става посредством мобилно видео приложение, което му е предоставено за инсталиране в началото на пътуването. В края на своето пътуване Трипексадвенчърът разполага с пълна статистика за своята почивка.
По време на цялото пътуване близките на пътуващия /Трипексфелоус/ могат да следят всяка негова крачка, благодарение на иновативен софтуер за мобилни телефони, който предоставяме за инсталиране.
 

Ривърс Естетична Дерматология https://reversesofia.com/

Дигиталният асистент д-р Рос (Reverse Естетична Дерматология) е първият по рода си чатбот за естетична консултация. В глобален аспект, смеем да твърдим, че д-р Рос е първият за България дигитален асистинт в медицинския сектор. Той е напълно специализиран да води естетична консултация с пациентите, насочвайки ги към процедурите, от които имат нужда, или желаят да си направят, опирайки се на проблематиката и оплакванията на всеки един индивидуален човек/пациент.
Допълнително, мислим, че отговаряме и на изброените от Вас критерии, а именно:
• решението е ново за българския пазар;
• решението не е строго специфично за фирмата-кандидат;
• степен на авангардност, технологично ниво;
• решението е изцяло внедрено (в експлоатация);
• бизнес ползи от използването му;
• информация за ползите от внедреното решение е публично налична;
• решението е успешно внедрено от българска ИКТ фирма.

Новини

11.02.2019

Известни са номинираните в отделните категории от конкурса „Наградите на БАИТ“ за 2018 г.

Церемонията по награждаване на победителите ще се проведе под патронажа на Президента на Република България Румен Радев   До крайния срок за регистрация в конкурса „Наградите на...

15.01.2019

120 кандидатури бяха подадени в конкурса „Наградите на БАИТ” за 2018 г.

120 регистрации от 97 личности, компании и институции бяха направени в конкурса  „Наградите на БАИТ“ за 2018 г. до крайния срок за регистрация 24.00 ч. на 14 януари....

08.01.2019

По-малко от седмица остава до крайния срок за регистрация за конкурса „Наградите на БАИТ” за 2018 г.

До този момент са направени 32 регистрации в 9 категории на конкурса „Наградите на БАИТ“ за 2018 г. Най-оспорвана е надпреварата в категория Журналистически принос, където вече...

 

Златен спонсор

А1 България

Сребърен спонсор

Datecs B-Trust by Borica Unicredit Bulbank СуперХостинг.БГ Polycomp

Бронзов спонсор

Ciela Norma Индустриален и логистичен парк - Бургас Солитрон България Sofia Airport Center

Партньори

БЪЛГАРСКА ТЕЛЕГРАФНА АГЕНЦИЯ БНР Българска национална телевизия TechNews ICT Media Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия Национално сдружение на общините в Република България Eleven ПРЕДПРИЕМАЧ b2b Media Sofia Tech Park Национален център за безопасен интернет Innovation Starter JA Bulgaria LaunchHub Smartnews Newbusiness.bg Pixelmedia.bg Bulgarian Startup Association